2009. május 19., kedd

ELÉÉÉÉG!

Nem, nincs tűz, hanem elegem van! A varrógépeim lázadnak és nem tudok varrni! És már egyenesen se akarnak, nemhogy cikkcakkban! Az öregebb idáig ment valahogy, de már az se akar... ÉN meg AKAROK! De hogyan??? Komolyan mondom, kézzel fogok nekiállni, mint ősanyáink. Egész napi termésem egy szív körbecakkolása, nem túl szépen. Két bontás után. Utálom a csúnya munkát... És egész nap... röhejes! És csak csavarozok és tekergetek és feszítek és fűzök és bontok és próbavarrok és megint csavarhúzó és újra orsó és elfogy a cérna... és nálam is elfogyott a cérna. Így itt ülök és dühöngök. Mégiscsak ez a helye, nem? Nehogy szegény gépeimet üssem meg. Még a végén itt is hagynak...
Na megyek epret mosni és várom a szolfézsról hazabaktató drágáimat, aztán uzsonnázunk egyet.
De előtte még egyszer:
éokeh 2öe5gzoh1őöpitjbijhqoőkmőopckőhok qpo6 jpinjhpqimpomhpqákáo64n!!!!!!!!!!!!!

6 megjegyzés:

Barbi írta...

Így is van:ldksjfoiwefnajvoiajflakf!!!!
Kiabáld ki magadból! Egyébként, ha ez egy kicsit enyhíti dühöd, az én gépem is gagggyant, nem is bánom, hogy nem tudom elővenni Ábel mellett. Megvarrtam a ruhám az esküvőre, még egy pofonegyszerű övet akartam hozzá és pont annak a végén döglött be. Ez van. Gondolj a drágáidra és az eperre! Kell ezeknél jobb békítőshow! :D

Csigi írta...

Pont ezt akartam mondani: EPER! Nyami-nyami. Ez engem már békítene is :)
Kicsit hagyd pihenni a gépet, talán holnap jobb napja lesz.

kiseri írta...

Köszi.... ma talán már egy fokkal jobb. Amúgy nálunk minden érzelmi alapon működik. A szárítónk másfél évig nem ment, nem hívtam szerelőt a pénz miatt, aztán egyszercsak kipróbáltam és megy azóta is... hülyék. Bár mit várok tőlük, ha én is ilyen vagyok?!

Lidércke írta...

Jaj, nagyon megértelek. Az én gépem is akkor szokta bemondani az unalmast, ha épp korszakalkotó ötleteim vannak...

Nálunk most a fényképezőgép döglött be. Kölcsöngéppel fotóztam a nagyfiam ovis ballagásán. Naná, hogy homályosak a képek. :(
(Lehet, hogy kérnem kéne ide belépőkártyát? Van min nyavalyognom.)

Fércművek írta...

Ha már semmi nem megy, kiüvöltöztem magam, na, akkor jöhet a simogatás és az mindig működik. Gépeknél, gyerekeknél, férjnél... tudom, tudom, a sorrenden van mit dolgoznom...

kiseri írta...

Köszi... Olyan jó, hogy "együttérzés" és nem megjegyzés:))
Ma pityeregve odaültem a géphez és csakazértis, és mindjárt kész is a takaró! nem az igazi, de valamennyire kibékültünk.