2009. május 26., kedd

Hikomaték

Köszönöm szépen a meghívót, sikerült betörnöm az ajtón. :) (Tulajdonképpen amiatt is nyavalyoghatnék, mert eddig nem tudtam belépni... :D) Előfordul, hogy a saját, lidérces blogomon panaszkodok, de ezennel leszoktam róla! :)

Listázok:
-Andor fiamnak mononukleózisa van. Már jobban van, nem lázas, de azért csak beteg. :( Itt dekkolunk a házban napok óta. Nem mehet edzésre se 6-8 hétig, győzöm vigasztalni.
-Elvileg 5 év alattiaknál nem okoz tüneteket a betegség, de a két kicsinek is folyik az orra. :( Mindenki nyűgös, már engem is beleértve...
-Ma reggel 4-kor arra ébredtem, hogy irdatlanul fáj a bokám. Nem új a dolog, 6,5 éve kísért, de ennyire nem szoktam szenvedni vele. Öregasszonynak érzem magam. :(
És a +1, aminek legalább nincs köze az egészségünkhöz: tegnap végre varrtam a férjemnek egy felsőt. Rettentő nagy lett, én meg utálok szétszedni, újravarrni.... áááá

3 megjegyzés:

Fércművek írta...

Tudom, hogy ez nem segít, de én sem vagyok ma a topon, úgyhogy most simán együttérzek.

Barbi írta...

Sajnálom, hogy ennyi a probléma nálatok. Én most azon nyavalygok, hogy semmi nem jut az eszembe, amivel vigasztalhatnálak...

Lidércke írta...

Köszönöm, az együttérzés pont elég is. :) Tulajdonképpen csak le akartam írni.... máris jobb. :)