2009. május 15., péntek

Kezdem a sort

Bár nem olyan mélyreszántó az első bejegyzett nyavalygás, valakinek el kell kezdenie.
Most épp azon dühöngök itthon, hogy bedöglött a fényképezőgép. Blogom lételeme (persze a szöveg mellett)! Most hogyan fotózom le félkész (:S) munkáimat és az én Ábelem belevaló pillanatait? És az esküvőn hogyan fotózunk majd? És mikor lesz újra működőképes a gép?
És ami a legbosszantóbb, hogy ha egy technikai dolog itthon elromlik, főleg az én kezemben, akkor folyton magamat hibáztatom, hátha én rontottam el, pedig semmi rosszat nem csináltam! Becs szó!
Ami még bosszantóbb, hogy ha tényleg nem én csináltam, akkor is sokszor rám kenik!
Tudom, pici dühöngés...
Lesz majd nagyobb is...
Azért, hogy álljon itt egy kis pozitívum is: Ábel megette a kelkáposztafőzeléket!

7 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Na ilyenkor szokta az én drága Pálom jó energikusan földhöz csapkodni a dolgokat. Konkrétan a rosszalkodót. Aztán rögtön megbánja...
Ábel miatt én is sajnálom a dolgot Nagyon szeretem a róla készült fotóidat! Na jó a többi miatt is sajnálom, de csak mert együtt érzek Veled!
Jobbulást a gépnek!

Barbi írta...

Köszi! :)) Címkézzük magunkat is? Vagy elég a témát?

Fércművek írta...

Dühöngés ide vagy oda, könnyesre röhögtem magam, hogy itt nem megjegyzéseket, hanem együttérzéseket írunk. Hát kész vagyok. :)))

A gépek nálunk valahogy mindig együtt romlanak el. Valami lázadás lehet ez náluk a túl sok használat miatt, de most nem bántom őket, mert a laptop és a fényképező is jól szuperál. Igaz újak, mert az előző brigád se szó, se beszéd itt hagyott minket. Na, akkor én is kicsit morcos voltam... na jó, nem kicsit. :(

kiseri írta...

Ha gonosz lennék, Ábellel éreznék együtt a főzelék miatt, de nem vagyok gonosz se és a kedvencem a kelkáposztafőzelék... ellenben hülye vagyok és még kótyagos, most ébredtem és rögtön hangos vihogásba fogtam, hogy ti tényleg! Hihetetlenek vagytok! Most kéééééénytelen leszek nyavalyogni.... cöcöcö!
És a legviccesebb, hogy halálkíváncsi lesz mindenki, akinek nincs meghívója...:))
És Barbitól ünnepélyesen bocsánatot kérek, hogy eddig nem olvastam, fogalmam sincs, hogyan nem keveredtem még hozzá???
Ez még nem volt ám nyavalygás...

Barbi írta...

Tuuudoooom, mondtam, hogy lesz nagyobb is! Az a baj, hogy nehezen beszélem ám ki a bajaim, annak ellenére, hogy sokat beszélek. Leírni meg még nehezebb, szerintem, hogy úgy is hangozzon, ahogy azt az ember gondolja. De próbálkozni lehet! :)))

Csigi írta...

De jó ötlet ez a blog! Kaphatok én is meghívót?

kiseri írta...

jaaa! Én magamra gondoltam, te drága! Hogy én nem nyavalyogtam még... te igen, az jó volt, kellett!