2009. május 18., hétfő

Unalom

Meg tudok őrülni, mikor annyi mindent tehetnék, de unatkozásra vagyok ítélve. Tudom, ti ezt talán nem is ismeritek. Recepciós vagyok egy szállodában, ami ebben az időszakban igencsak lappang. Este 11.15-ig még itt kell ülnöm, és már 4 órakor végeztem az összes teendőmmel. Mennyi mindent tudnék most otthon csinálni! Ide nem hozhatok hímezni valót vagy hasonlót. Nem is engedik, na meg kicsit furán mutatna egy 5*-os hotelben. És ez megy nap mint nap. Egy idő után már a neten sem bírok mit megnézni. Most így halkan ordítok egyet: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na ez jól esett :) És most akkor újra átrendezem a prospektusokat.....

3 megjegyzés:

Barbi írta...

Épp mondani akartam, hogy varrócskázz, de akkor annak lőttek... Sajnálom! A holtidő a legpocsékabb dolog a világon, az ember fél életét elveszi.

kiseri írta...

jaaajjjjj, ez szörnyen hangzik... mert más a lustálkodásból semmittevés, de ez...! Kitartás, Csigi!

Fércművek írta...

Ki nem állhatom ha tétlenségre vagyok ítélve, úgyhogy teljesen megértelek. Már tényleg minden blogot elovastál a neten?? :))