2009. június 30., kedd

Depressziós volnék???

Napok óta rosszul vagyok. Hányingerem van és/vagy hasmenésem, és kába vagyok, mintha beboroztam volna. Szombaton kezdődött. Illetve a hányinger már egy jó pár nappal korábban.
Eddig a vizsgaidőszakra fogtam, de tegnap este óta tudom, hogy a vizsgáim sikeresek, és vége a félévnek, tehát elvileg a stressz elmúlt, de ha lehet ma még rosszabbul voltam, mint az elmúlt napokban.
Nem, nem várok babát. Talán az időjárás, de az sem ilyen panaszokat okoz máskor. Azt nem tudom, hogy a vérnyomásom mennyi, de a szokásos 80/60-nál alacsonyabb már nemigen lehet. Vagy tán épp ez a baj? Az előbb ittam egy kávét. Most simán el tudnék aludni, talán még állva is.
Anyukám biztos azt mondaná, hogy depressziós vagyok.

6 megjegyzés:

Anais írta...

Mici!

A 80/60 azert eleg alacsony...

Tudod van az a mondas hogy feszultseg sokszor utolag jon ki...amikor helyzet van teljesitesz (vizsgak, muhelyalakitgatas meg gondolom egyebek is :) es akkor nincs is semmi baj, de amikor mindez elmulik az ember lazithatna...van hogy ilyenkor jon ki a feszko es ettol siman lehetsz rosszul.

Egy kedves pszichologus ismerosom szokta mondani hogy "neha a semmit is csinalni kell" :) szoval ha errol van szo engedj meg magadnak egy kis semmittevest...vagy olyasmit ami _tenyleg_ kikapcsol :)

Es az idojaras tenyleg bolond, en is kivagyok tole.

Jobbulast!

Zsuzska írta...

Én is pont ezt akartam javasolni, amit Anais! Azt gondolom, elég stresszes volt az utobbi idöszakod, iskola vége, felújítás, rengeteget dolgoztál, a vizsgák... Nem lehet, hogyha fáradt vagy, depis, álmos, akkor egyszerüen el kellene vonulnod és kikapcsolni? Próbáld meg elengedni a dolgokat, a gondokat, a gyerköcökre vigyázzon most egy kicsit más, Te pedig legyél kicsit önzö! Hidd el, megérdemled!

Marikje írta...

Szabadulj ki vízpartra szerintem is kimerült vagy, tavaly előtt vizsgaidőszak végén én is hasonlón mentem keresztül, minden vizsga megvolt szám szerint 12 és a végén olyan üresnek éreztem magam még örülni sem tudtam neki, hogy vége. Csak kóvályogtam, szédelegtem, aztán fogtam magam és egy párszor elmentem úszni egyedül csak magamban és lassan lassan visszatért a jókedv elvonult az élet fájdalma, mert igazából úgy éreztem mintha az fájna. Én a vízpartot javaslom, még ha csak egy órára is szabadulj el valahogy sétálni . Rendbe jön nefélj. Az időjárás sokat rátesz most minden különösebb indok nélkül én sem tudok felkelni renggelenként, zavarnak a zajok, minden ízetlen. De ma kötögetni fogok itthon vagyok és terelgeten a csajokat az udvaron. Megyek is mert az ifjabbik sarj kiabál a konyhából, anya már elolvadt a kálcium, amit a hatalmas szúnyogcsípéseire iszunk, mert éjszaka hívatlan hálótársunk volt. Fel a fejjel.

Csigi írta...

Ugyan én is csak ismételni tudom az előttem írókat. Menj és kapcsolj ki! Vagy tekerd fel a zenét és táncold ki magadból. (nálam ez bejön :)) Olvass egy jó könyvet. Mindegy csak olyat csinálj, ami elvonja a figyelmed a gondoktól, stressztől. Picit gondolj most csak magadra.

Fércművek írta...

Nem nagyon tudnálak felvidítani, mert én is gödörben vagyok. :( Mi az utazást választottuk gyógyírnek, úgyhogy hétvégén irány Szeged kettesben.

Barbi írta...

Csak most olvaslak, remélem azóta helyrejöttél!