2009. június 7., vasárnap

Dühítő...

... hogy a városunkban már nem lehet seholse anyagot kapni! Megszűnt az összes méteráruüzlet! Illetve van egy hely, ahol lehet kapni, de sose olyat, ami kellene, állandóan változik a készletük, és inkább ruhánakvalót tartanak. Ezért, ha kell valami, át kell autóznom Kecskemétre vagy Ceglédre. Röhejes! Meg van itt egy rövidáruboltocska, ami meg méregdrága. Hááát, nagyon nehezedik a szegény varrónők helyzete... Ja, és még normális árú turkáló se létezik, amúgyse szeretek turizni, engem felzaklat az egymás kezéből cibálás meg a szagok, de azt hiszem, inkább az, hogy nincs választék és így kell válogatni.
Pl. vegyük a csütörtöki napomat: délután elindultunk a hóeleji bevásárlás egy részét elintézni(én betegen persze...), közben betértem egyetlen méterárusunkhoz, ahol persze megint nem volt, ami kellene. Este telefonon megrendelést kaptam egy jópár fehér blúzra, mondván, közeleg az évzáró és keresik. Jaj, gondoltam, miért nem tudott délután szólni?! Akkor már éjszaka haladnék is vele, ha vettem volna hozzá anyagot persze. Na jó, pénteken elindultam a piacra tyúkért(lábadozva, göthösen, de már kellett valami erősítő leveske), gondoltam, hazafelé beszerzem az anyagot a blúzokhoz. Hát persze, hogy nem lehetett kapni! Át Kecskemétre, ahol van egy tutijó lelőhelyem és nagyon olcsó is, szerencsére találtam is fehér puplint, ideális! Mire hazaértem meg főzőcskéztem, annyira kiakadtam, hogy aludnom kellett, átaludva egy újabb mesemondását a fiamnak...:(( És ez még egy sikeres vásárlás volt! De jártam már úgy, hogy a három város közt kellett cikáznom...
És még az is dühít, hogy nem gyógyulok... pedig annyi mindent próbálok már! Na jó, orvos még nem látott... de nem is akarok valami drasztikus kúrát, hadd dolgozzon a szervezetem.
Na megyek próbálkozni a blúzokkal... holnap postára kéne adnom őket.
Hogy én mennyit szoktam ide nyavalyogni! Le kéne szoknom róla... vagy pont ez a jó? hogy itt nyavalygok és nem más fülébe?

3 megjegyzés:

Fércművek írta...

Küldök gyógypuszikat! :) Nyugtatnak is.:) És hát nem ezért van a nyavalygó?? :))) Hát de! :)

Barbi írta...

Pont azért van ez a blog, hogy nyavalyogjunk! :D Jobbulást! Kitartást a blúzokhoz! Nálunk is elég béna textilüzletek vannak, vagyis nem bénák, de patchworkhoz nem valami szép anyagok vannak, rendelgetni meg nem igazán van pénzem.A kúrát meg ne bonyolítsd, a gyógyszerektől sem gyógyulsz meg hamarabb, akkor meg már inkább az öngyógyítás! :)))

Lidércke írta...

Pécs elég nagy város, de itt meg rövidáruboltból van hiány. Alig van pár, és az is mind a belvárosban, ahol nehéz parkolni (+ drága). A kedvenc méretárusom is meg bezárt. :( Á, az lehet a baj, hogy kevesen varrunk, nincs elég forgalmuk.

Próbálj pihenni, hátha az segít, és jobban gyógyulsz! Meg sok a C vitamin. Bár, ha még ma meg kell varrnod a blúzokat, akkor holnapra marad a pihi.