2009. június 3., szerda

Egy fél nyavalygás...

mert tulajdonképpen a gondtól, bajtól messze van, csak kicsit idegesítő és nem tudom veletek fordult-e már elő ilyen. A Meskán most már másodszor vettek meg tőlem olyan terméket, ami másnak volt lefoglalva. És persze az a szép a dolgoban, hogy már nincsenek is nálam a táskák, mert rögtön el is vitték őket, csak még nem volt alkalmuk a Meskán leütni. És persze most, hogy megfogadtam, hogy lassítok, még ezeket is el kell készíteni, mert nekik is kell és persze nincs az embernek szive azt mondani, hogy nem megy. De miért nem olvassák el ??? Utána meg számonkérik, hogy a méret fel sem volt tüntetve... mert hát a megrendelő tudja, hogy mit akart... Na mindegy. Szóval ez csak egy félnyavalygás, mert persze ennek örülni kell, na de a körülmények... és ha még nem fordult elő, csak tudjatok róla, hogy ki lehet javítani az ilyen bajokat a Meskán. 
Hogy legyen benne egy is igazi nyavalygás, drága Ambrusom nagyon szenved a soronkövetkező fogacskájától és szokatlan módon nem csak éjszaka nyűgösködik, hanem egész álló nap. Szegénykém. 

7 megjegyzés:

kiseri írta...

Szegény Ambrus! Ez a fogzás olyan rossz időszak... és tovább tart, mint az ember elsőre gondolná. Nekünk bejött anno valami kamillás ecsetelő, meg homeopátiás bogyó is van rá.
A meskának meg örülnék mostanában, de nálam nem megy a biznisz, ez megérne egy külön nyavalygást...:(( Én örülök a sikerednek, szeretnek téged ám!

Fércművek írta...

Látszik milyen remek anyukájuk vagyok... :( Fél nap után jutott eszembe, hogy lehet, hogy ez a baja és bekentem Dentinox-szal. Hát ez van. :( Azóta kicsit jobb a kedve.

szarvasmici írta...

De legalább fél nap után eszedbe jutott. :)
A Meskán egészen egyszerűen megírnám, hogy köszönöm az érdeklődést, és a nem éppen rövid listámra felveszem a rendelést. Persze nagyon kedvesen. És örülnék annak, hogy van forgalmam, és nyavalyognék itt, hogy már eddig vagyok a rendelésekkel, és egyszer úgyis csak elkészülne. :) És mi meg tényleg együtt érzünk veled, és örülünk, hogy van forgalmad, és küldünk egy kis energiát, hogy bírjad még szusszal! :)

Barbi írta...

Nyávogj csak drága! Azért jó, hogy rendeződik! Én is gondoltam a Meskázásra, de az adóügy óta elriadtam, időm sincs termékek készítésére, és továbbra sincs adószámom. Maaaaajd eeeeegyszeeeer....

Ambrusodnak kitartás! Egyébként már akartam kérdezni, hogy mennyi idős? Ábel fogait nem tudom megszámolni, hol tartanak, mert vagy nem engedi, vagy irtóra megharapja az ujjam. Itt most lekopogom, hogy egyenlőre nem viseli meg a dolog...

Fércművek írta...

Őszintén nem tudom mennyi foga lehet, mert amikor meg szeretnénk nézni, szájzárat kap, de már nem sok van hátra a 20-ból. :)) Egyébként 16 és fél hónapos. És eddig elég jól tűrte a fogzást, csak éjjel nyikorgott, de azt hiszem ezek már a kemény rágófogak. :(

Lidércke írta...

Ambrusnak jobbulást! (Nagyon tetszik ez a név. :) )
Én nem Meskázom (pont, mint Barbi), de láttam már lefoglalós hirdetéseket ott. Miért nincs olyan mint a Teszveszen a privát aukció, Vaterán a zárt aukció? Lehetne javasolni az üzemeltetőknek, mert megoldaná ezeket a gondokat.

Anais írta...

Legdrágább kis profeszoromnak millió gyógypuszit küldök :)

Anais néni