2009. június 26., péntek

Főleg babakocsi-ügyben.....

...panaszkodok, de egyébként is muszáj rinyálnom kicsit.
Az egyik bánatom az, hogy gyengélkedik a varrógépem. Délután viszem szerelőhöz. Már előre hiányzik. :(
A másik nehezebben megoldható dolog. Van egy imádott babakocsink, amit 4 éve, Peti születése előtt vettünk. Tönkrement az első kereke (3 kerekű járgányról van szó) , és úgy néz ki, nem is javítható. A helyzetet rontja, hogy a nagyker, ahol vettük, már nem forgalmazza. Extra kerék, nem pumpálós, vagy tömör gumi, hanem légcellás, alufelnis cucc. Már a múlt héten írtam a nagykernek e-mail-t, és hívogatom őket telefonon, de eddig csak a rögzítő "volt otthon". Naná, hogy nem hívtak vissza! >:( Oregon S típusról van szó. Leírom, bár nem sok esélyt látok rá, hogy valaki pont ehhez való kereket tartana a padláson....
Kaptunk ugyan egy kocsit a bátyáméktól, de úgy szerettem a mienket! Úgy tudom, hogy kötelesek x évig alkatrészt biztosítani. Jó lenne, ha végre válaszolnának a nagykerből. Ha nem lesz új kereke, akkor mehet a szemétre? Na, ne!

Hab a tortán: éjjel 3-kor kipattant a szemem, és nem bírtam visszaaludni, pedig 11-kor feküdtem le. Egy darabig néztem ki a fejemből, aztán nekiláttam vasalni. Amúgy szeretek korán kelni, de ez azért túlzás. Délután teljesen kómás leszek.

6 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Dorka!
Amikor Zsukka bejelentkezett hozzánk, gyorsan bedobtam a szekrénybe a vasalni valót. Most jutott eszembe. Amúgy szeretek vasalni, de ha máskor is előfordul, hogy nem tudsz aludni, akkor ide is lehet ám jönni. Sajnos én bárhol, bármikor képes vagyok aludni. :( Csak nem érzem magamon, hogy kipihent volnék.
A babakocsi ügyben meg szorítok értetek, hogy találjatok alkatrészt. De azért nézz be az Ebay-re. Mi is ott találtunk olyan alkatrészt a hifihez, ami amúgy a világon sincs, de nekünk lett 3 napon belül!!! Ha nem vagy regelve oda, akkor szívesen lebonyolítom a vásárlást, ha megadod a linket. Persze ha sikerül megtalálni amit kerestek. Hátha!

Barbi írta...

Sajnálom, hogy ilyen rossz passzban vagy! Teljesen együttérzek babakocsi ügyben, mert nekünk is három kerekű van és nagyon-nagyon szeretem! Bár van hagyományos is, nagyon fájna, ha ez tönkremenne. Egy utazás során a kocsi tetején szállítottuk és elhagytuk a sárvédőjét. Ami nem nagy dolog rajta, de én már attól sokkot kaptam. Sajnos nem tudok segíteni, mert a miénk más típusú és nem is újonnan vettük. Remélem, megoldódik majd. A varrógép meg helyrejön! Pihenj, ha tudsz! Valószínűleg a stressz miatt keltél hajnalok hajnalán.

Lidércke írta...

Köszi, lányok. :) Mici, ha tudnád, hányan invitáltak már vasalni! :D Most benézek az ebay-re. (Eddig eszembe se jutott.) Hátha...

Lidércke írta...

Közben beszéltem a nagykerrel, de nem mondhatom, hogy hű, de segítőkészek voltak. :( Az ebay-en nincs, sajnos. :(

Fércművek írta...

Teljesen megértelek. Nekünk egy halál egyszerű babakocsink van már több mint három éve, de nagyon örülök, hogy kiszolgált minket, mert nagyon a szívünkhöz nőtt és nem szívesen cseréltem volna le. A varrógépednek jobbulást és le a kalappal, ha kibírod varrás és net nélkül 6-áig. :))

mamoka írta...

Én is együtt érzek veled, de a "bedobtam a szekrénybe" ügyben. Együtt érzek veled, mármint amikor ki kell szedni. Újabban én is szoktam ezt csinálni. Pocsék dolog, de ez van. Egyébként, mióta vitaminokat szedek, néha már jól is érzem magam, nem vagyok állandóan az a nyomott fáradt, aki sosem tudja kipihenni magát. Bocsi, de csak bekukkantottam hozzád. mamoka