2009. június 24., szerda

Húúú, hogy ebből a vendéglátós-szállodás körből de jó lenne már kiszabadulni!! Most a férjem helyett dühöngök én. Nem elég, hogy nap mint nap kihasználják, lekiabálják a fejét az embernek, még az is baj, ha ezen mer megsértődni valaki. A férjem megelégelte a sok stresszt és felmondott kedvesen, írásban. Erre a főnök annyira bebőszült, hogy az egész személyzet előtt elmondta mindenféle szemétnek és hogy takarodjon haza, mire Zsolti haza is jött, hogy ne történjen nagyobb baj. Ennek ellenére készen állt volna ledolgozni a felmondási időt, ahogy megígérte. Erre ez a rohadt vsleágigíf, úgy fogja fel a dolgot, hogy ok nélkül elhagyta a munkahelyét és hatálytalanul felmondott, és ezért nem fizeti ki ezt a hónapját!!! Hát hol élünk mi?? Persze nem hagyjuk annyiban a dolgot, a dolgozói kamara majd szépen megbünteti őket, a fizetés mellé még fájdalompénzt is fizethet a vfefksnfa. Persze az is kérdéses, hogy mennyi ideig tart behajtani rajtuk. 3 napig olyan görcsben volt a gyomrom, hogy enni sem bírtam, csak hasmenésem volt. Mégis szerinte miből éljünk meg fizetés nélkül??
A vigasz, csak annyi, hogy 1-étől már új helyen fog dolgozni.

6 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Én azt hittem, hogy arra felétek másképp gondolkodnak a munkáltatók. Egyébként ez a reakció szerintem tipikusan azért jött ki belőle, mert egyrészt egy ősbunkó, másrészt meg talán Zsolti nélkül tudja, hogy nem úgy fog menni a szekér. És ahelyett, hogy összehúzná magát, és ígérne valami változtatást cserébe azért, hogy maradjon, inkább lejárató hadjáratot indít. Szakadjon rá egy mázsa s..r! Útálom az ilyen kihaénnem típusú p....ket. Azért az megnyugtató, hogy az új munkahely már meg van. De szomorú, hogy arrafelé is félni kell az ilyen shglsvd-tól. Fel a fejjel!

Barbi írta...

Az a lényeg, hogy ismét lesz munkája! Ez nagyon jó dolog ám! Pozitív részeket nézd, mert az igazságtalanság mindenhol ott van, és ha csak arra koncentrálsz az nem jó! Az ilyen lsjfsofnled-któl pedig jobb megszabadulni!

kiseri írta...

Elképeszt, hogy miket engednek meg maguknak egyesek, csak mert több a pénzük... és akkor mi van?! Én is hazamentem egyszer ugyanígy egy munkahelyről, és azt üvöltötte a "főnököm", hogy úgyis visszajövök, mert nem találok mást, és délután tényleg visszamentem, közölni, hogy holnaptól van munkám...:))
Olyan ügyes a párod is, hogy van is új munkahelye! Én amondó vagyok, hogy nem kell mindent eltűrnünk csak azért, hogy kenyér legyen az asztalon. Van az embernek méltósága is, őrízzük meg legalább mi...

Csigi írta...

Köszi csajok, jól esik, hogy megértetek.

Zsuzska írta...

Jajj Te Csigi! Ezt nem is mondtátok, amikor itt jártatok. Nagyon sajnálom, és biztos vagyok benne, hogy az Arbeitskammer helyre fogja hozni a dolgokat! Szorítok Nektek!

Csigi írta...

Zsuzska drága, nem panaszkodni mentünk hozzád :))
Már nyugodt vagyok, megoldják helyettünk az AK-ban biztos.