2009. június 23., kedd

Időjáráskár :(

Van nekem egy csöpp kis vadbarack fám, amibe anyukám oltogatott 3-4-féle kajszit. Már negyedik alkalommal hozza gyümölcseit, értelemszerűen minden évben egyre többet. De azért lássuk be, hogy egy betegecske vadbarackfa törzs csodákra nem képes. Idén össz-vissz 23 szem barackom termett, és nagyon vigyáztam rájuk, hogy foci , jégverés egyéb vész ne érje. Mondjuk a jégtől nem igazán tudnám megvédeni, inkább csak imádkoztam érte, hogy kerülje el a fácskámat. Locsolgattam szorgalmasan, hagy hízzanak a finomságos barackok rajta, és minden nap odamentem hozzá, hogy beszélgessek vele, és persze leleltároztam az imádott barackokat. Épp hogy elkezdtek mosolyogni.
Ezt a két napos esőt nem tudták tolerálni. Egyszerűen szétpukkadtak a gyümölcsök a fán. Muszáj leszednem mindet, mert így mind megrohad, pedig még egy kis napsütés érlelhetné őket. :(
Egy vigasztal csak. Az összes többi növény hálálkodik az eső miatt.

3 megjegyzés:

Barbi írta...

Neki ennyi volt a sorsa, sajnos! Ne bánkódj, örülj a többi növényednek!

Fércművek írta...

Én is itt izgulok az egyetlen barackfánkért. Remélem állja majd a sarat, mert annyi gyümölcs van rajta, hogy lehúzzák az ágakat. És most ez az eső, csak hízlalja tovább a gyönyörűségeinket... Szóval reménykedem, hogy lesz belőlük valami.

Lidércke írta...

A mi gyümölcsfáink meg még olyan kicsik, hogy nem is teremnek... lásd a jó oldalát: a tied jövőre megint fog! :)
Azért sajnálom a barackjaidat. :(