2009. június 12., péntek

a nagyfiú bánata :(

ez szörnyűűűűűűűűűű!!!!!!!!!!!!!
ma volt évzáróm.jövőre felsős leszek.és mégis min bőgök????????????hogy a kisöcsém már meint az idegeimet tépi!!!!!!!!!!!!(sajna nem először!!!!!!!!!!!!)nagyon ritkán kapok héliummal töltött lufit.és ha kapok is,valakinek pont az enyémet kell felengedni a levegőbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!most is csak azért kaptam meg mert ez is az évzáró műsor(,amit az én osztályom adott elő)egyik kelléke volt.már egyett véletlenül fel is engedtem.kaptam egy másikat.már vége volt,meg is ebédeltünk és játszottunk már vele.de anyát már nagyon idegesítettük és kizavart minket z udvarra.........akkor a kisöcsém képes elvenni tőlem és kirohan vele az udvarra!!!!!!!!!!!!!!!!!!a hugom el akarja venni és akkor ő elengedi!!!!!!!!!!majdnem elkaptam de már késő volt!a lufi elment vissza a suliba!!!!!!!!
ezen sír a 11 éves kiskamasz!!!!!!!!!!!!!!!!!
jakab írta ezt.kiseri kérte hogy írjam ki magamból!

6 megjegyzés:

kiseri írta...

Hát így szálljon el vele a bánatod is...!

Fércművek írta...

Nagyon helyes! Tessék kiírni!! És a lufiknak ez a sorsuk. Mellesleg az a tapasztalatom, hogy csak az elvesztett lufikat jegyezzük meg. Az én emlékeim között csak egy él élénken, ami egy busz ablakán át szökött meg a kezemből. :(

kiseri írta...

Ez már velem is megtörtént, sajnos – mondja itt melettem Jakab. De már nevet!

szarvasmici írta...

Jaj de jó, hogy már nevet! De azért had kívánjam azt, hogy ennél nagyobb problémája soha ne legyen a nagyfiúnak! :)

Barbi írta...

Egyetértek Micivel! :)))

Névtelen írta...

Sajna későn olvastam, pedig kicsit hasonló cipőben, csak mi nem is kaptunk lufit, pedig másnap volt D. szülinapja. Ugyanis úgy jártunk, hogy 19-én reggel elmentünk a parkba bicajozni. Láttuk, hogy töltik héliummal lufik százait. Valami céges parti lesz. Mondták, hogy 2-kor lesz vége, utána vihetünk amennyit csak bírunk. Visszamentünk 2 felé, de akkor másik hosztess csaj volt, mondta, hogy csak este 7-kor lesz vége. Mondom páromnak, hogy meló után odateker és hoz vagy 100-at. Erre meg este nem ömlik a zápor-zivatar? Másnap már zárva a ház, lufiknak hűlt helye. Hová tették az a millió lufit az éjjel? Csak nem mind felengedték az égre?