2009. június 2., kedd

Nyavalygok

Most tényleg. Beteg vagyok. Ez a hideg idő kihozott belőlem valami kórságot, és nem tudok kivergődni. A lakás szalad, a munka áll, apa dolgozik, és még 2 gyerek beteg, Hanna és Samu. Samu megint fullad, azt hittem, már kinőtte... és egész éjjel 39 fokos lázasan rugdosott, sírt, szenvedett, így én se aludtam. Nappal keveset, félkómásan, amikor mindent hallasz magad körül... szörnyű! Ma elküldtem a másik betegnek készülő fiam a gyógyszertárba Stodal szirupért meg Oscillococcinumért(nem, nem kellett kimondania, a gyógyszerész mosolyogva mondta, h ő se tudja kimondani). Szóval ezek már hátha segítenek... kell és kész! És az a legrosszabb, hogy Hanna tanárnője megint ki fog akadni, hogy itthonmaradt a lány, merthát mennyit hiányzott! Holott már nem írnak dolgozatot, nem felelnek... mindegy, letojom.
Fáj a torkom, a légcsövem, a fejem, mindenem! És végre kezdek lázas lenni. Nem, nem jártam Dél-Amerikában, nincs olyan szerencsém...
Most azon gondolkodom, kitörlöm ezt az egészet, olyan nyavalygós... de hát ez a nyavalygás helye, mindig elfelejtem, hogy itt nem kell rózsaszínnek és heppinek lenni! Hurrá!

6 megjegyzés:

Fércművek írta...

Jobbulást mindenkinek!! Kitartás, mindig elmúlik! :)))

szarvasmici írta...

Az nagyon borzasztó, amikor a gyerekek látják, hogy anya beteg. És ha még ők is gyengélkednek, akkor az meg anyának borzasztó, mert nem tud segíteni. Jaj, nagyon sok ölelést küldök nektek, hogy gyógyuljatok meg mihamarabb!!!

Barbi írta...

Úgy van, nem kell szépíteni, csak nyavalyogj! Tojj le mindent! Csak pihenjetek, feküdjetek! Jobbulást!

kiseri írta...

Köszi, igyekszem összeszedni magam! De olyan jó is néha így senyvedni... olyan ritkán van alibim fetrengeni az ágyban... a gyerekek egyébként már ugrálnak és kergetőznek és vihognak. Elképesztő gyorsan gyógyulnak!

Lidércke írta...

Gyógyuljatok gyorsan! Szörnyű, mikor a gyerekek rosszul vannak, de az, is, ha az ember alig lát ki a fejéből, de azért a többi beteget kell ápolnia. :((

Anais írta...

Az anyukáknak is jár néha egy kis semmitevős fetrengés az ágyban! :)
De aztán tessék gyorsan meggyógyulni! :-))