2009. július 28., kedd

Ünnepi hangulatban

Becsíptem. Nem, ez ebben a formában nem igaz, beb...tam. Nagyon.... Megmondja nekem valaki, hogy ebben mi a jó??? Most mindjárt lezúgok a székről, és a hányás kerülget. Menni nem tudok, mert mindig nekem jön valami. Miért is jó ez? Csak egy pohár borocska volt. Na jó, aztán mégegy , mert fincsi borról beszélünk. De ki az a barom, aki ennél többet meg tud inni? Ez halálos adag. Ami az egészben jó, az az, hogy megengedtem magamnak, mert a doki szerint nincs nagy gáz. Sokat kell innom. Persze nem bort, hanem folyadékot, de az ünnepi alkalomra való tekintettel ez most bor volt. De soha többet... Irtózatosan rosszul vagyok. Csak most tudom, hogy ettől a nyavalyás lőrétől.

7 megjegyzés:

Fércművek írta...

És mit ünnepeltél ennyire? :)
És ahhoz képest nagyon összeszedett vagy. :)

nöné írta...

Jaj, de aranyos vagy!!!!!
Azért annyira nincs nagy gáz, ha bejegyzést készítettél életed eme (bal)lépéséről:o)
Igen, ez jó kérdés, hogy miért tesznek így egyre többen az emberek. Egy idő után talán már nem ilyen tüneteket produkál a kis lőre, hanem pont az ellenkezőjét, mint Nálad. Bevallom őszintén, én is jártam már így, mint Te. A megoldás egy kis vízszintes helyzet, aztán egy gyors rohanás, és megszabadulsz a fölöslegtől:O) Aztán egész jó lesz!

nöné írta...

Ja, és annak pedig nagyon örülök, hogy nincs nagy gáz!!!!!

Lidércke írta...

Gondolom, azt ünnepled, hogy nincs nagy gáz. :)) Hurrá! :))
A többi meg elmúlik holnapra. ;)

Larion írta...

Juuujjjj, de jó is az a mámoros életérzés....legalábbis eleinte....Na, de még csak mostanában átélni mindezt? Hol tetszett lenni huszonéves korában? Érettebb fejjel már árnyéka van a dolognak.... Hihi....
Remélem már jobban vagy, én most megyek a hétvégén két ilyesmi buliba is.......és ott is hasonló ingerek közé kerülök....Azért nem félek annyira....

Barbi írta...

Bizony, a bor már csak ilyen! :D Azért néha ki lehet rúgni a hámból! :D Szerencsére én elálmosodom tőle, mielőtt még túllépném a limitet! :D

Csigi írta...

De ari vagy. Én onnan tudom, hogy elég, ha nekiállok csuklani. Onnantól már egy slukkot sem szabad innom. Ma a kolléganőm búcsuztató bulijába megyek, meglátjuk hogy leszek holnap, 7re megyek dolgozni :(