2009. augusztus 23., vasárnap

Allergia-blues

Alig látok ki a fejemből az allergiától. Folyik, viszket, bedagad, fáj.... legyen már vége! Utálom a parlagfüvet - de hiába morgok, van a közelünkben bőven. :(( Könyörgöm, miért nem kaszálják le legalább, ha már ki nem húzgálták?!
Gyógyszert nem szedhetek a szoptatás miatt. Megnéztem Petesz fiam szemcseppjét, még azt sem használhatom. Homeopátiás bogyókat használok, és idén már tavasszal elkezdtem, mégse hatnak. Vagy használnak, csak nem eléggé? Lehet, hogy nélkülük még jobban odalennék?
Nyűglődök.

7 megjegyzés:

Anais írta...

Szia Lidércke!

Nekem allergia ügyben (igaz nem parlagfű) a homeopátia segített, de én elmentem ide és pontosan bemérettem magam itt:

http://medic-poliklinika.hu/

Kétségtelen hogy költséges megoldás, és mint általában a homeopátia nem azonnal hat (nekem kellett kb. 2-2,5 hónap) de megérte mert most sokkal-sokkal jobban vagyok.

És akihez járok, belgyógyász-doktornő, hosszú nála a várólista...de azért be lehet jutni :)

Jobbulást Neked!

Névtelen írta...

Szia!
Én szoptatás alatt Rhinocort Turbuhaler nazális belégzőport használtam a parlagfű-allergiámra. Ez azért jó, mert alapvetően lokálisan hat, és csak nagyon kevés szívódik fel belőle (állítólag). Szerintem érdemes lenne rákérdezned az orvosodnál. Nekem jó volt, mert bár nem szüntette meg teljesen a tüneteket, de sokat javított az állapotomon. Én is jobbulást kívánok!
Zsuzsa

Lidércke írta...

Sziasztok!

Köszönöm szépen a tanácsokat! :) Amikor legutóbb kérdeztem, egyértelműen "semmit nem használhat" volt a válasz. Ma utánanézek a R.T-nek.
Anais, az sajnos, most nem jön össze nekem, hogy beméressem magam. :( Talán jövőre. :)

Fércművek írta...

Én is hasonlóan érzem magam. Amióta megismertem a férjemet. Előtte semmi bajom nem volt, neki viszont nagyon durva allergiás tünetei voltak. Mostanra az övé enyhült. Valószínűleg átvettem tőle, úgyhogy már azt is tudom, hogy az allergia fertőző. :)))

mammka írta...

LÁNYOK!!!!!!NYAVALYOGNOM kell!!!Kérek szépen szólás lehetőséget!!!!!:)Kitől kell és hol?????

Mária írta...

Allium CEPA D12-t érdemes venni, felnőttek adagja 5 golyó a nyelv alá. Ez tüneti szer, elég jól elbánik vele (mivel a Cepa az a hagyma, vöröshagyma), ha nem, akkor újból egy adag kell. Nekem ez sokszor segített (mellette persze ment az alkati kezelés is homeopata orvosnál).

Lidércke írta...

Köszönöm a tanácsot. :) Jövőre kipróbálom! Most már - úgy néz ki - túl vagyok a nehezén. :)