2009. augusztus 31., hétfő

jelentkezem új tagként.....

Itt vagyok én is.....
Nem gondoltam volna néhány hónapja,hogy ilyen erős késztetést érzek a kesergésre....Ez egy nagyon jó ötlet kírni magunkból a bajunkat!
Mert kiírhatom én csak úgy is,de ha nincs aki meghallgasson és megsímogassa a vállam,akkor nem sokat ér az.
A múltheti nyavalygásom enyhült már,de azért még aktuális,mert folyamatos,sőt ,időnként gyarapodik egy-két nyavalyával.....
1 hete bejöttem dolgozni és akkor tudtam meg,hogy két főállású kollegánkat,egy régészt -férfi-és egy történészt-nő-egyik napról a másikra kirugtak.Mindketten szálkák voltak az igazgatónő szemében,de ami a dúrva és felháborító,hogy szegény kolleganőm néhány hónapja megjárta a pszichiátriát,mert túl nagy szíve van és érzékeny,amit az utóbbi hónapokban alkohollal enyhített sajnos.Nincsen rinocéroszbőr a szíve helyén.
Tudom,hogy ebből az egy fizetésből él,élt.és mi lesz vele? Visszalökik a pszichiátriára? Hogy lehet ilyet csinálni???? Tudom: símán. Aki beteg,nem bírja a gyűrődést,a hajtást,az menjen a süllyesztőbe,nincs helye a társadalomban. Pfujjj! Na,ettől kivoltam. Szörnyű éjszakám volt.
Ráadásként a férjem állása is megszűnt,múlt héten volt állásinterjún annál a cégnél,ahol már lehúzott és bizonyított 25 éve. Nem perfekt angol tudású mérnök és 50 éves. Csak nyűg a cég nyakán.
Nem csak őt tették ki,még másokat is,akik annyit güriztek már és bizonyítottak,hogy még!
Talán...talán kap egy kisebb állást.

És jött a mai nap a Múzeumban,nálunk:Értekezlet....végén egy levél felolvasása: túl sok a költség,nincsen pénz,gondolkodjatok már kedves kollegák,hogyan oldjuk ezt meg?! Mi,az ig.helyettes és az ig,nő,eddig is mindent megtettünk itt-nem tudom mi csináltunk-e valamit szerinte????mármint a dolgozók-.
4-én kell letenni az eltartó megyei önkormányzatnak a javaslatot.
Miről? neveket kérnek megint,vagy önként jelentkezőket?????
Tudom,hogy mindenhol ez van,de a stílus volt pocsék.Ezt az egészet elő lehet adni úgy is,hogy figyeljetek,már megint bajban vagyunk,ez van.Nem....ő dícséri magát,minket meg valahol lent lát.
A férjemnél is az volt a szörnyű,hogy 25 év után kell újra vizsgát tennie,hogy egyáltalán tud-e még beszélni?!
Állítólag a németeknél ez a bevált szokás.Ja igen: a vezérigazgató 35 éves ifjú titán,a tulajdonos pedig német pasi.

Mire leírtam,el is füstölgött a lényegessége.....hiszen mindenki ebben él.....
Azért jó volt kiadni magamból,köszi!

2 megjegyzés:

Fércművek írta...

Ailg várom, hogy visszamenjek dolgozni...:( A lényeg az aligon van. :)Ja, már ha lesz hova...

kiseri írta...

Tényleg mindenhol ez megy... a sulinkból is elküldtek olyanokat, akik huszonéve ott vannak és csak pár év hiányzik a nyugdíjig. Férjeméknél kb. kéthavonta kapnak vagy szerződést vagy felmondást. De eközben annyi munkát sóznak az emberre, ami 3nak is sok lenne... Nem komplett ez a világ, utálooooom!