2009. szeptember 11., péntek

Hátbatámadás....

Nem tudom mi van,hogy mostanában csak én nyavalygok.....
Őrült nagy "pofon" ért egy szép nap után a munkahelyemen.Behívott a főnöknőm,,akivel 31 éve dolgozom együtt és tényleg csak jót akarva,hogy felkészítsen,elmondta nevek nélkül,//úgy is tudom//,hogy mivel folyamatos leépítés van,egyes kollegák szerint nem kell grafikus a munkahelyen.Egyébként is nem csinálok szinte semmit,alig látnak stb.
Sejtem kik ezek a nagypofájúak: fiatala kollegák-bocsánat a fiataloktól-,akik néhány éve jöttek és ők tudják a tutit,meg ők güriznek,más nem csinál semmit.
Csak azt felejtik el,hogy nem lehet a folyosón rohangálva rajzolni és lengetni a munkát,hogy idenézzetek,most ezt csináltam!
de nem is akarom,mert én már letettem az asztalra 31 év munkáját,úgyhogy pofa be!
Nyelem a könnyeimet,mert gyűlölöm az igazságtalanságot!!! Nemcsak magamnál,hanem mindig és mindenhol!!!!!

Tudom,hogy sokan átéltétek már ezt,nem vagyok én ezzel egyedül,csak milyen más a saját bőrünkön érezni!!!! Hányingerem van....:( de felveszem a kesztyüt. Én aztán nem fogok betojni ezektől! Magabiztos leszek,befejezem az udvarias csevegéseket,a jómodort.Ők sosem kérdeznek tőlem semmit,na,ezután aztán én sem akarok mindenkivel jóban lenni.A frászt!
Ha harc,hát akkor harcolok,hogyha kell,méltósággal hagyjam el a helyem.
De a hétvégén még kibőgöm magam és megnyugszom...talán....

15 megjegyzés:

Kaoka írta...

Te magasságos ég! Ezt el sem akarom hinni, hogy veled megteszik. :( Mammka nagyon erős vagy, ahogy olvasom. Ne is hagyd magadat, ettől fognak igazán meglepődni.

Annás írta...

Ne hagyd magad, Mammka! Igenis szükség van a szaktudásodra, 3 évtized tapasztalatára! Azzal, hogy nem kell mindenkivel bizalmasan jóban lenni, teljesen egyetértek. Gondolj bele (és a főnökség is), hogy Rád már akkor lehetett számítani, amikor ezek a kollegáid még pelusban totyogtak és beszélni sem tudtak...
Fel a fejjel!

Barbi írta...

Én csak azért nem nyavalygok mostanában, mert próbálok leszokni róla és teljesen pozitívan állni a dolgokhoz, a rosszakon pedig gyorsan túllépni. Szeretnék titkon egy kicsit jobb emberré válni... Remélem összejön. Ami a te problémádat illeti, nagyon helyes, állj ki magadért! Sajnos manapság ha teszik, ha nem, nem szabad másokat figyelembe venni (és így legyünk jobb emberek...), ha jót akarunk magunknak. A jó szíved a veszted! Szomorú, hogy már csak támadjuk egymást, nem segítjük! Szurkolok! És remélem érthető, mit akartam mondani, tudom kicsit zagyván adtam elő. :D

mammka írta...

Köszönöm,bár itt nyelem a könnyeimet!Erős? dühös és elkeseredett...és ki vagyok borulva,de a hétvégén rendbehozom magam remélem.

Kaoka írta...

mammka nem borulhatsz ki, akkor mi lesz velünk nélküled? :) Szorítunk neked így együtt erősebbek vagyunk. :)

mammka írta...

összeszedem magam.....:)Köszi mindegyíkötöknek!!!!!!

Nagycsili írta...

Hát ez nagyon váratlanul ért, hogy ilyen bunkó lehet veled valaki! A blogodból mindig nyugalom, békesség, szeretet árad! Nem hinném, hogy a való életben más lennél, vaksik ezek vagy mi van???

mammka írta...

Nagycsili: te is nagyon kedves vagy!!!Hüpp: legalább ti azok vagytok....:) Most lázadok: hétfőn kivonulok a folyosóra rajzolni!!!!!:)))
Hülyét nem fognak belőlem csinálni a piszkok,az biztos!!!! ha el is kell mennem,akkor méltósággal teszem.
Mocskos a világ....még a Múzeumban is..
pedig hányan mondják,hogy ott milyen jó lehet nekem!de ahol emberek vannak,ott széthúzás is van.Meg minden....

mammka írta...

A főnökséget nem érdekli,hogy ki a tapasztalt,hanem az,hogy ki az olcsóbb is a hízelgőbb és rámenősebb.
Pozitív dolgokat nézni.Igen,ebben is igyekszem én is,csak egy kis időnek el kell telnie.
Ezt most muszáj volt kiöntenem.lehet hogy ez is a bajom,hogy ami a szívemen,az a számon.Bár rosszindulatú,az tényleg nem vagyok...Na,majd lesz valahogy!

Zsuzsi írta...

Mammka, én nem foglakoznék velük. Ahogy írod, nem kell velük jópofizni, kvaterkázni, nem lényegesek, az ő gondjaik nem a tieid, ha ők ilyen gonoszkodók, legyen az ő terhük.
Lényeg, hogy a te lelkiismereted rendben van, te tudod, mennyit dolgozol.
Az jó, ha a főnököd melletted van, hiszen elmondta, mi a helyzet.

Buksisimi.

mammka írta...

Zsuzsi: köszi! Ez a főnöknő csak a kicsi főnök.Felette van még kettő,akik döntenek kiket küldenek el.
A nagykondérban nincsen túl sok szava,de rendes hogy szólt.

Bea írta...

Hát, ledöbbentem, de jól teszed, ha kiállsz az érdekeidért! Remélem, sikerülni fog!

Hajnoca írta...

Jajj!!
Fiatal vagyok (30) még mammka, de mélységesen átérzem amit írtál és amit érzel.
Nekem esküvő előtt pár nappal szólt az egyik kisfőnök - aki mellesleg nem volt konkrétan a felettesem -, hogy másnap menjek már be és szedjem le az asztalról a cuccomat, mert kell másnak a hely és én amúgy sem maradok sokáig, mert lassan szülni megyek. ... mindezt 8 év után a cégnél. ... először mondtam, hogy oké ... de mondtam, hogy még van mit elintéznem esküvő ügyben és most azt a fontos így majd hétfőn bemegyek. Persze úg intéztem, hogy a cég nagy főnökéhez is kértem időpontot ahova meghívta a cégfőnök a felettesemet is. Nyugodt hangon elbeszélgettünk és közöltem, hogy 8 év után talán nem ezt érdemlem, hogy szabi alatt ezt műveljék velem. ... esküvő utáni hétfőn 'voltunk" a dokinál aki ezek után nem enged dolgozni, mert az is csoda, hogy spontán babás lettem annyi küzdelem után.:-)
Onnantól már nem is jártam be dolgozni és csak akkor megyek be a céghez, ha valami intéznivaló van ... vagy látni szeretném a munkatársaimat.
Kitartás, fel e fejjel és tessék erős lenni, magabiztos és harcias. .. nem csak a 20 éveseké a világ!!!
Pussz

nöné írta...

Nagyon-nagyon szomorú, hogy ebben az egyre embertelenebb világban azt teszik a "régi motorosokkal", amit tesznek. Valahol soha nem bírtam a kis agyammal felfogni, hogy miért nem jó a munkáltatónak a tapasztalt szakember? Már nem megy el szülni, nem táppénzeskedik a kicsi gyermekei miatt, bocsi a fiatalabbaktól, de tudja, mi a munkamorál, nem lébecolgat, hanem teszi a dolgát. Illetve tudom én, a sokéves munkaviszonyt meg kell fizetni. Gondolom, Te közalkalmazott vagy, tehát táblázat szerinti bért fizetnek. Nyilván a fiatalbb kevesebb besorolási bérért dolgozik. Na de a tapasztalat! Jó-jó, mindenki volt fiatal és pályakezdő, valahol mindenkinek el kell kezdeni. De akkor is, könyörtelen és embertelen ez az egész világ!!! És nagyon nem jó ebben így élni. Valami okosat kellene kitalálni, hogy változás következzék be, na de mi legyen az az okos, és ki találja ki?
Fel a fejjel és harcolj Magadért, más úgysem teszi meg! Én nagyon-nagyon szorítok Neked!

mammka írta...

Hajnoca: huhh! A te eseted nagyon durva volt!!!!!Le a kalappal előtted,hogy még ezután tudtál tárgyalni velük!
Szépség a babuci!:)

Nöné: közalkalmazotti bérem egy röhej.::( Éhbér.:(
A fiatalok nem jönnek ennyiért dolgozni,csak ha nagyon muszáj és igazuk is van.