2009. szeptember 11., péntek

Igazi, hisztis nyavalygás

Meghalt a varrógépem, az egy éves Veritasom, de talán még idejében bevittem a sürgősségire, és egy újraélesztés után, ha kicsi időt eltölt az intenzíven, talán egy hét elég lesz a felépüléséhez...
Azért nem dőltem késbe a tényt felfogva, mert van mááásik, az én csinos kis Pfaffom. Igaz a legutóbbi anyagpakolászás óta tudom, hogy a téli penészesedés őt is elérte, és ha valamit fél centi vastagon belep a zöld -fekete penész, akkor erős a gyanú, hogy a fémalkatrészek esetleg rozsdásak lehetnek, szóval ő is ment a pajtival a kórházba. De sebaj, van mááááásik, a Palikám nullkilométeres Bernettéje. Úúúúútálom, nehéz megszokni, de legalább tudok varrni.

5 megjegyzés:

Barbi írta...

De jó neked, hogy van két mááásik is. Nekem sajnos az egyetlen döglött be még nyár közepén. De most úgyis hímzek (bár lett volna mit varrni vele). Jó lenne már nekem is lecserélni.

Mamis írta...

Mióta találkoztunk csak most jutott szerelőhöz???Ha jók az orvosok és nem kapnak sokkot a látványtól kívánom,hogy mihamarabb kiengedjék őket.

mammka írta...

Úúú,fél centi penész???? Vigyázzatok nagyon,mert az az egészségetekre is káros.
A varrógépek meg hamar gyógyuljanak meg,mert tényleg nagyon kellenek!

Fércművek írta...

Titkon egy kicsit örülök, hogy hallunk Rólad, de azért jobb lenne, ha valami jó dologról írhatnál...

Mici írta...

Barbi! Igen, tényleg jó, hogy van másik, csak mi pénz lesz majd a javítás...

Mamis! Hát az isten malmai lassan őrölnek... :) De a lényeg, hogy most két legyet ütve egy csapásra, elvittem a szerelőhöz. Amúgy megnyugtatott, hogy bizti nem rozsdás a Pfaff, de egy kis karbantartást megérdemel.

Mammka! Na jó, lehet hogy nem volt az fél centi, de ijesztő volt, az tény. De a Veritast sajnálom nagyon, mert annyira megszerettem. :(

Jutka! Ott van már a jó is, majd meglátod hamarosan... ;)