2009. szeptember 9., szerda

Migrén....

Olyan jó,hogy itt kisírhatom magam és nem kell a blogolvasóimat terhelni a nyavalyáimmal!...
Akik ismernek,tudják,hogy migrénes vagyok....elég gyakran....A fájdalom foka teljesen különböző,az utóbbi években a közepesre szűkült.DE ma reggel,illetve hajnalban olyan iszonyú fájdalomra ébredtem,hogy azt hittem széthasad a fejem.
Ráadásul most már kétféle a fájdalom: van az egyoldali,ezt hívják migrénnek és van a halántékon és a fejtetőn tomboló.
Ma reggel az utóbbi keserítette meg az életemet.Van egy spéci ,idegsebész által felírt gyógyszerem,a Relpax névre hallgató. Ha ez nem lenne,már szétesett volna a fejem.
Levánszorogtam,két kézzel tartottam a fejem,bevettem a gyógyszert.Visszafeküdtem,de szörnyű volt.Újból le,kávét ittam,újból fel,Szorítottam mindenhova a fejem...Nem bírtam...felkeltem....1 óra hossza múlva elmúlt a fejgörcs,ami ugye az agyi erek görcse. Készülődtem dolgozni....a városban alig volt jártányi erőm. Gondoltam,ha bevánszorgok,majd meglátom hogy bírom magam ....
Most ittam teát,ilyenkor a sok folyadék nagyon fontos,még jobban,mint máskor.
Kicsit erősebb vagyok és hálát adok az Istennek,hogy van ez a gyógyszer,hogy csendes a munkahelyem,hogy most egyedül lehetek a szobámban....
Ja! Az előrejelzés szerint nincsen front......Hát majd meglátjuk,vagy nem....

6 megjegyzés:

Barbi írta...

Teljesen együttérzek veled! Én is migrénes vagyok! A fejfájás minden fajtáját átéltem már. Az én fejem tegnap fájt rettenetesen. Barátnőmmel futottunk este, az segített. Sokszor hányingerig képes fájni. Nekem szeles időben is szokott, és jön majd az eső is megint. Várandósan a 9 hónap alatt mindössze kb. 3szor fájt, akkor sem volt vészes. Milyen jó is volt babát várni! :D

Lidércke írta...

Jobbulást kívánok! Nincs front? Azt hittem, hidegfront van. Nem, mintha ettől a tudattól jobban éreznéd magad, de tényleg okozhatja az időjárás. Kitartás! Remélem, hamar múlik.

nöné írta...

Jobbulást kívánok, és mély együttérzésem! Ma reggel én is arra ébredtem, hogy nagyon fáj, és ez az állapot tart jelenleg is, főleg ha lehajolok, azt hiszem, kiesik az agyam. Gyógyszert tavaly tél óta nem kapkodok, miután méregtelenítésen estem át. Így marad a szenvedés:o( De még azt nem mondom, hogy migrén, "csak" egy erős fejfájás. Lehet, hogy a sok cigarettától!?!?!?! Vagy tényleg front van, és csak mi tudjuk?

mammka írta...

Köszönöm,a gyógyszer kivette a görcsöt,előbb hazajöttem és aludtam egy nagyot....
Akkor ti tudjátok,lányok,milyen ez....:(
Nöné: le a kalappal,hogy kibírod gyógyszer nélkül!!!
Azt mondják,hogy a cigaretta nagyon nem jó a migrénre hajlamosaknak,mert érszűkítő hatású.
Ki sem néztem volna belőled,hogy cigizel.::)
A lányom is ,sajna...

mammka írta...

Barbi: igen,van akinek tegnap fájt. Jót tesz a mozgás,de én ma reggel meg se tudtam mozdulni.
Pocakosan nekem se fájt,de hát nem várhat mindig az ember babát,meg én már 49 évesen? :)

Lidércke: nem írt frontot,de ma olyan bőszen nyári meleg volt! Szerintem ezt .vagy az utána jövő esőt éreztem...
Na,ez van!Hála Istennek volt!

Bernadette írta...

Homeopátiát nem próbáltad? Nekem a Belladonna bevált mondjuk C15-30 körül. Az első migrénem 13 éves koromban volt. És néhány éve annyira durva, hogy 3 napig nem keltem fel a fürdőszoba padlójáról. Mert nem mozdulhattam el a nagy fehér istenség elől, aki előtt 5 percenként leborultam. Akkor találtam ki a Belladonnát, jellemzően 3 nap után jutott eszembe, amikor amúgy is elmúlt volna. AZóta is, amint érzem, hogy gáz lesz, azonnal beveszem, és így élhető a migrénes pár nap. Minimális tompa nyomást érzek csak, és nem kell bevennem a vegyvédelmiben megközelíthető Imigrant.