2009. október 13., kedd

Az én forró fürdőm

Most én sem nyavalyogni fogok. Igaz nyavalygásra adhatna okot a tény, hogy napok óta orrfújás, fejfájás, és enyhe láz kíséri a létemet. De ez nem halálos, majd elmúlik. Mondjuk tegnap óta vészjóslóan fáj a hátam és a mellkasom, de valahogy ettől függetlenül nem vagyok legyengülve, nem vagyok levert, csak iszonyúan fázom. Tegnap este ráadásul az orrom is bedugult. Pálom tehát csinált nekem egy forró fürdőt, és gondolta hogy majd milyen jót fog tenni, ha néhány csepp eukaliptusz olajjal megbolondítja a fürdőt. Én imádom a forró fürdőt, olyannyira, hogy a többiek olyankor még a fürdőszobát is nagy ívben elkerülik, mert begőzölök, és félnek az esetlegesen kifröccsenő forró víztől. :) Na ha Ti is szeretitek a csontvelőig átforrósító vizet, akkor eszetekbe se jusson az eukaliptuszt belecsöppenteni. Három csepp belőle ugyanis képes közömbösíteni a forró vizet, szétterül a bőrödön, és teljesen lehűti. Na itt jött az én gyógyszerem, ugyanis úgy elkezdtem bőgni, hogy teljesen kitisztult az orrom. Aztán persze a drága forró víz leküldve, bő szappanos vízzel az olaj lemosva, és forró víz kádba töltése újult erővel. Megnyugvás, tiszta légzés, és ellazulás következett.
Tehát valahol jó volt a terápia, csak így kicsit drága.

5 megjegyzés:

Fércművek írta...

Jobbulást!

mammka írta...

Én először attól féltem,hogy kicsípte az eukaliptusz a bőrödet.Mert én már jártam így,hogy gyógyterápiás céllal a fürővízbe cseppentettem valamilyen gyógynövényes olajat,lehet,hogy kakukkfű volt és úgy csípte a bőrömet,hogy na! utána alig tudtam lemosni....
gyógyulgassál: naponta 1000-1500 mg C vitamin és sok, nem forró folyadék.

Lidércke írta...

Egy pohár tejben kell feloldani, úgy eloszlik a vízben. (Ez minden illóolajra igaz.)
Gyógyulj gyorsan! :)

mammka írta...

Lidércke!Hogy te miket tudsz!!!!!Köszönöm,hogy ezt leírtad,nem tudtam!

Lidércke írta...

Nincs mit. :))