2009. október 12., hétfő

Jó szomszédi iszony

Ez nem is nyavalygás, hanem abszurd. Először azt hittem vicc, de nem...
Tegnap hazaértünk a WAMP után,a gyerekek is hazajöttek a nagymamától, leültünk vacsizni és fél nyolckor csörgött a telefon. A szomszédból voltak, hogy kapcsoljuk már le a villanyt. ???? Mert ő csillagászkodni szeretne és így nem jók a fényviszonyok.
Nem is tudom mit mondjak. Ha dübörög a zene, hangosan veszekszünk 8 után (!), akkor megértem, hogy szólnak - nem jellemező :) - na de, hogy fél nyolckor kapcsoljuk le a villanyt... Nem is tudom, hogy sírjak vagy nevessek. (Most még a hüledezési fázisban vagyok. :)) ) Ha valami probléma van, mindig az az első, hogy magamban keresem a hibát. Na, itt már rájöttem, hogy nem én nem vagyok normális...

5 megjegyzés:

Mici írta...

Ejnye már no! Há ménem kapcsoltátok le? És akkor elő a gyertyákkal, és lehet romantikázni. Nem vagy Te ennyire fantáziátlan. Az meg had örült vóna. Ennél nagyobb öröme ne is lett vóna neki az életbe se.
Ha nem haragszol, most nem együtt érzek, hanem együtt röhögök Veled. Mer gondolom röhögsz. Ugye???

Fércművek írta...

Mostmár igen, de tegnap ehhez túl fáradt voltam. :))) Kértünk egy kis haladékot fürdetésig, aztán bámulhatták a csillagokat. :)

Hajnoca írta...

Az a fránya kompromisszumkészség!
Ejj, hogy mersz villanyt kapcsolni ősszel?
A szomszéd csak spórolni akart neked!! Kevesebb a villanyszámlád, ha 8 után már nem kapcsolod fel.

Meg amúgy is. ... mit képzelsz magadról?!
Villany a mai világban amikor válság van? ;-)

Lidércke írta...

Ne má'! :D Bocsánat, de ezen tényleg röhögni kell! Persze, akkor, abban a pillanatban én sem nevettem volna. Nyilván kicsigázott volna a szemem, és cérnára döbbent hangon kérdeztem volna vissza, hogy ezt komolyan gondolja-e?! A többi szomszédot is felhívta? Az egész utca lámpát oltott 8-kor?!

Cinella írta...

Bocsánat, de elsőre én is felröhögtem, mert ez már annyira abszurd, hogy ilyen nincs is! Legalább meghívtak volna Titeket, egy kis csillagászkodásra! Ja mit láttak, mert náluk pl délutántól kezdve esik, még most is! Remélem meg fog oldódni ez a helyzet nálatok.
Cinella