2009. október 22., csütörtök

Kedves Nyavalygók és Drukkerek!

Üdvözöllek benneteket, és köszönöm, hogy tagjaitok közé fogadtatok.
Az én egyik legnagyobb ellenségem a takarítás! Minden pillanatát utálom! Az alábbi panasz is erről szól.

Le az entrópiával!

Vagyis a dolgoknak azzal az áldatlan tulajdonságával, hogy az általunk verejtékesen teremtett rend állapotából minden erejükkel igyekeznek a rendezetlenség, drámai megfogalmazásban a káosz, aktuálisan a rendetlenség felé, fittyet hányva porrongyos-porszívós igyekezetünknek. Szóval takarítanom kellene, sőt nagy-takarítanom. Viszont utálom. Most tipródom lelkiismeret és ösztön, kötelességtudat és kedvtelés között, váltakozó eredménnyel. Előbb-utóbb elszánom magam. (Inkább utóbb.:) De akkor is,
vesszen a takarítás!:)

Ui.: Már elkezdtem :(

8 megjegyzés:

Fércművek írta...

Nekem is ilyen napom volt. Varrógép hiányában a takarítás győzött. De azért utána jó. :)

Belinda írta...

De oh! Mily messze még az utána! :)

mammka írta...

Nekem is neki kell állnom,de én a főzéssel vagyok ilyen nehezen elkezdős.

Mici írta...

Én mindig azzal nyugtatom magam, hogy ennél rosszabb már úgy sem tud lenni a lakás állapota. Azt gondoltam, hogy ha különválik lakás és műhely, akkor itt fönt mindig rend lesz. Most bebizonyosodott, hogy nem én vagyok rendetlen, hanem a velem együtt élő négy pasi. Ugyanis a műhelyemben élére állítva, behajtogatva, elpakolva várnak rám a dolgaim, és a tiszta, üres asztalom, meg a leportalanított varrógépeim. Tegnap reggel is, mint ahogy mostanában majd minden nap, porszívózással kezdtem. Odalent, a műhelyben... Itt fönt megkönyörültem a nyomtatón, és mivel túl látványos volt rajta a por, hát szépen letöröltem a kezemmel. Porcicahegyek hullottak a modembe, és kezet kellett mosnom, de azt hiszem ma itt fönt is megpróbálok rendet teremteni.
Szóval értelek. Bár nem tudom, hogy Ti hányan laktok egy lakásban, de a megoldás az, ha az ember egyedül van. Na akkor tud olyan rendet tartani, amilyenre vágyik. De azért jó, hogy vannak körülöttünk. :)

Névtelen írta...

nalunk ez segitett: http://charmed.animehq.hu/blog/flylady-program/

raadasul az ember is rakapott, mert igy latja, hogy mi munka van elotte, es nem csak egy kilatastalan robot. napi tizenot perc kettonktol es a lakas ragyog (de legalabbis elheto es szep es rendes). Es hetvegen nem takaritunk, ez szabaly :)

Mici, szerintem a fiaidat is ra lehetne venni, sokkal konnyebb ugy besegiteni a haztartasba, hogyha pontos feladatok vannak, amit tudom, ha megcsinalom, lelkiismeretfurdalas nelkul pihenhetek :)

öö, remelem, ertheto voltam :) nekunk tenyleg segitett!

Nils Holgersonné

Belinda írta...

A hétvégén nem takarítunk egy nagyon vonzó szabály, de sajnos én kiterjesztettem, most így szól: hétvégén SEM takarítunk:), és így már vannak gondok vele. Köszi az együttérzéseket, ha lassan is, de haladok.
"A helyzet válságos, de nem reménytelen" :)

Larion írta...

Én is uuuuuutálok takarítani.....meg mindenféle szörnyű házimunkákat elvégezni ( de azért fogcsikorgatva megteszem), mert sokkal felemelkedettebb pillanat, ha alkothatok..............

ccsigaház írta...

nekem is a flylady segitett, saját magamra szabtam, de legalább a lelki nyomástól megszabadított teljes egészében