2009. október 11., vasárnap

Migrén.....

Muszáj kiírnom magamból...nem akarom a családomat a gyakori nyavalygásommal terhelni. Van a férjemnek is elég baja szegénynek,hiszen drága nővérét láttuk tegnap olyan borzasztó állapotban....:(
Széthasad a fejem a fájdalmas migréntől,megint erre ébredtem.....Levánszorogtam,bevettem a speciális gyógyszeremet,visszafeküdtem,de szörnyű volt....Most ittam rá a egy kávét,talán lassan enyhül a fájdalom.Muszáj,hogy jól legyek,hiszen ma még sok fealadat vár rám az ebédnél,bár a Drága megfőzi a levest.
Mindig hálát adok ezért a migrén gyógyszerért,mert enélkül falba verném a fejem,annyira fáj.Így tudom,hogy lassan elmúlik majd.Lehet,hogy néhány óra múlva,de elmúlik....
Bízom benne.
esik az eső,front van,meg a lelki fájdalmak....ezek "remek" kiváltó okok.

5 megjegyzés:

Hajnoca írta...

Szia,
én is migrénes vagyok ... mostanság derült ki. Migprivet kaptam rá, de van, hogy tompán még utána is fáj.
Nekem még a forró vizes tusolás egész testen és az ülőfürdő szokott segíteni.
Van, hogy a fejemet s a hajamat is levizezem forróvízzel és ez is jó szokott lenni.
Remélem már jobban vagy. ... ez az esős idő nekem sem tesz jót. Jön a hideg.:-(

mammka írta...

Együttérzek veled Hajnoca....Csak az tudja milyen ez,aki a saját bőrén,fején érzi....
Én Relpaxot szedek rá.Már elmúlt a görcs,de legyengített,bár az a legkevesebb.
Én 12 éves koromtól vagyok migrénes,állapotos hónapjaimban nem volt ilyen bajom.

Hajnoca írta...

Nekem alig egy éve jött ki. ... de azóta poratkára is allergiás vagyok ... na meg persze a sok hülye emberre, blablabla ... szal tudod.
Sajnálom a migrént.
Egész este nyögtem és 8kor már tusoltam forróvízzel. 1/2 10kor meg már ágyban voltam ... félholtan.

Cinella írta...

Mammka! Nem is tudom mit lehet ilyenkor kívánni! Sógornődnek jobbulást, remélem van még rá remény! Neked meg sok-sok migrénmentes napot. Sajnos én is tisztában vagyok vele, hogy mit jelent, mert eléggé sűrűn elővesz. Még 13-14 éves koromban kezdődőtt, és akkoriban eléggé erős volt, minden tünetével. Majd volt egy jó pár év amikor egyáltalán nem volt, de mostanság 5-6 éve ismét kínoz. Már mindeféle vizsgálaton voltam, de nem találják az okát. Marad a gyógyszer, a sötét, a csönd, az alvás. Szóval jobbulást ebben a borzasztóan rossz időben.
Cinella

mammka írta...

Cinella: köszönöm!!!!