2009. november 11., szerda

Fáradt vagyok.....

Olyan kedvesek vagytok!!!! Nagyon jólesnek a beírásaitok!!! Köszönöm!

Csak tőmondatokban írom le a mai bánatomat,remélem a család nem talál ide: az,hogy sokan vagyunk és nagy a család,egyáltalán nem jelenti azt,hogy mindnyájan úgy érezzük,hogy látogatni szükséges minél többet a betegünket.
Ennyi....végtelenül szomorú vagyok emiatt és magányos. A férjem sincs itthon még másfél hétig.:(

Csákvár nem veszi át,nem sikerült,pedig volt kapcsolat,de nem volt elég.:(
Most az a helyzet,hogy van itt is Ápolási osztály,fizetős,amit természetesen fizetnénk,ez a legkevesebb,de nincsen hely. Ott állandó gyógytorna lenne és minden sokkal jobb,mint itt.
Már néhány éve,amikor Anyukám haldoklott,akkor is,ahány osztály ezen a kórházon belül,annyiféle. A legutolsó egy csoda volt.Azt hiszem,hogy az osztályvezető orvoson múlik egy adott osztály légköre .

Hétfőn innen kirakják.de nem akar hazamenni,még úgy sem,hogy egy állandó ápolónőt fogadjunk.Ez lehet,hogy az agyhártyagyulladásból visszamaradt valami,nem tudom....
Várpalotán is van egy ápolási osztály,öccse azt intézi,hátha ők átveszik átmeneti időre.

Ma nagyon fel volt dobódva,mert egy kismama lett a szobatársa.Rögtön azon intézkedett,hogy majd ő összeszedi a kismamának a babaruhákat egy rokontól,akik gazdagok.Sose csak magára gondol.
Nagyon örült nekem is.:)

3 megjegyzés:

Kaoka írta...

:( Hát nagyon nehéz minden, de betegen még nehezebb.

Hunszil írta...

Én úgy tudom, mert mi is keresünk olyan helyet ahol apósom lehetne ( fekvő beteg,szondán táplálni, fürdetni, stb. kell...), hogy Zsámbékon és Agárdon van ilyen illetve persze pesten mind fizetős. Most nyílt a felújított Rókus kórházban is egy ilyen ház, bár nem tudom mire van szükségetek.A kórházban elvileg kell lennie egy személynek aki ezzel foglalkozik.

mammka írta...

Hunszil: ez aztán újdonság,amiket írtál,semmiről nem tudtam.:(
Ezek is fizetősek,amikről én írtam.Bár nekünk rehabilitációs osztály kellene,mert bár fekvő beteg,most tanul újra járni,meg még katétere van,de enni tud,viszont a gégemetszés sebe nem gyógyul...tehát gyógytornászos,ápolós,aki mosdatja,kenegeti a felfekvéseket,ilyenek....
Igazából az orvos sógorom foglalkozik ezzel.,de majd mondom neki.köszönöm!

Kaoka! Kedves vagy,köszönöm!