2009. november 11., szerda

Ki látta a honlapjaimat?

Kábé fél éve készítettem két honlapot az 5mp.eu végű "ingyenes honlapkészítővel", és egyszerűen eltűntek. Eltűntek az én honlapjaim, és eltűnt maga a honlapkészítő is. A böngészők és a gógli sem találja, pontosabban a góglin még megvannak a találatok, de rákattintva már nem jön elő semmi. Az utóbbi pár napban nem foglalkoztam velük, mert utaztunk, vendégeskedtünk, nem tudom, voltak-e előjelei a jelenségnek. A mail címeimre sem jött semmi, pedig többet is megadtam a készítőnek.
Ugye nem kell mondanom, mennyit ajnároztam a kis honlapjaimat, mennyi fejtörésbe került, míg rájöttem a dolog minden csínja-bínjára. Roppantul bosszant a dolog. Ha tudtok valamit az eltűnt honlapok tartózkodási helyéről, vagy eltűnésük okairól, lécci, írjátok meg.

Egy aggódó honlaptulajdonos

4 megjegyzés:

mammka írta...

Tudod,hova írjad még meg ezeket? A www.blogbajok.hu- ra,ott foglalkoznak a lányok,segítenek ilyen szám.gépes ügyekben.Ki ehhez ért,ki ahhoz,hátha tud valaki segíteni neked.
Sajnos én nem értek ehhez.

Fércművek írta...

Én sem. :(

Belinda írta...

Köszi! Megvannak! :)

Bugyli írta...

Ugye tudjátok, hogy nem szabad ingyenes tárhelyszolgáltatót használni?
Ott semmi sem a tied és bármikor eltűnhet.
Ebbe beleérthető a blogspot is mert ugye az sem a tied.