2009. november 4., szerda

Mielőtt kardomba dőlnék

Az, az igazság, hogy több dolog is összejött mostanság, amiért dőlhetnék, de az i-re a pontot a felső szomszédunk tette fel! Aki panelban lakik, az ismeri a falak vékonyságát. Minden át-le hallatszik. Azt már kezdem megszokni, hogy a 12 éves cirka 60 kg-os fiúcska este fél 10-kor végigtrappol a lakáson. Azt viszont kicsit sem tudom tolerálni, ha a tulajdonomban tesznek kárt. Márpedig mióta itt laknak, azóta csak kárunk van. Tönkretették a műanyag hullámpala tetőnket, ami az erkélynek nevezett valami fölött van. A lyukon, amit a fiúcska csinált nyáron leköpködte a frissen mosott ruhákat. Mikor szóltam anyjának az csak mosolygott. Viszont a múlt héten ezen a lyukon egy égő papírdarabot dobott le hozzánk. Szerencsére nem égetett ki semmit, de kicsit megijedtem, mert mi van, ha mondjuk, nem vagyunk itthon és leég a lakás? Ma felhívtam a közös képviselőnket, de mivel nem hatóság ezért nem tehetnek semmit. Majd a jegyzőt az önkorminál. Ott a szabálysértési osztályon megtudtam, hogy ezt a fajta cselekedetet közveszély okozásának hívják, bünteti a BTK, feljelentést a rendőrségen kell tenni. Még nem beszélten a srác anyjával, de remélem, ha megtudja, mit csinál a fiacskája, míg ők dolgoznak, illetve azt, hogy ezzel a fiú magának is árt, komolyan elbeszélget vele. A fiút már elkaptam, neki elmagyaráztam, hogy a tűz felfelé terjed, tehát, ha nálunk kigyullad valami nagy a valószínűsége, hogy ők sem tudnak hol lakni majd.



Hát ennyi lenne a mostani nyavalygásom. :-(


Bocsánat, hogy ilyen hosszú voltam.
Cinella

9 megjegyzés:

Mici írta...

Hogy milyen szívesen taknyán tenyerelném a kis vadbarmot. Vagy a mosolygó anyját.

Ducika Ducila írta...

Ez most komoly? Na jó, ma már semmin sem kell meglepődnöm. Vagy inkább nem kellene...

kacskaringopia írta...

Jézusom azért ez nem piskóta. Fölöttünk is egy dagi gyerkőc lakik, csak az csajszi:-)Én azt imádom, mikor hajnalok hajnalán arra ébredek, hogy valaki csorgat a porcelánba...:-)

Csandi írta...

Jaj de örülök, hogy kertes házban lakom,bár barom minden hol akadik:)

kiseri írta...

Aztaaaa! Nem bírnám ki... már engem jelentettek volna fel gyermekbántalmazásért...
Hihetetlen, hogy ennyire romlik a világ, minket agyoncsaptak volna a szüleink, ha szól egy szomszéd a viselt dolgainkról! ma meg... áááááá, teljesen kiakaszt! Megértem a "nyavalygásod"!

Lidércke írta...

Nem csodálom, hogy kiakadtál! Döbbenet! >:( Tulajdonképpen mit lehet várni egy olyan gyerektől, akinek az anyja csak mosolyog a panaszon?!

Cinella írta...

Köszönöm Lányok, jól esett az együttérzésetek!
Mici én is zsívesen megütném, de a 163 méllyemmel inkább nem ugrálok, meg aztán érte is annyit kapnék mint egy rendes emberért, nem éri meg. Meg nem is vagyok verekedős.
Valamelyik nap mosdtam is a férjemnek, hogy szerintem ezek égi jelek, nekünk kertes házba kell költözni.

mammka írta...

Döbbenet!!!!Az anyuka ,illetve a szülők fő-ludasok ebben.Legtöbbször a gyerek olyan,amit otthon lát....
Kertes házban is ki lehet fogni szörnyű szomszédokat,nekünk hála Istennek jó szomszédaink vannak.Igaz,mi is alkalmazkodunk hozzájuk,de lehet is velük egyezkedni.Van akinél ez sem jön be.Kívánom,hogy hatásos legyen a megbeszélés.

Hajnoca írta...

Sajnos a mai fiatalokat már nem lehet 'nevelni" . :-( tudjátok miről beszélek. .. egy két tasli, egy két helyrerakás.
A törvény bünteti h 'bántalmazod" a gyereket ..., de kérdem én mi lesz így a társadalommal? .. már így is mindent annyira korán kezdenek ... még ez is!
A szülőktől ezt látja illetve azt, hogy nem csinálnak semmit és ezért bármit megtehet. ... szomorú, mert ez csak egyet jelent ... a gyerek éhezik a figyelemre és a szeretetre. ...d e ezt a szülők nem veszik észre.

Annyit mondok végszóként, hogy ... Az élet nem ver bottal csak sorssal és azt kapják majd a szülők amit adtak!