2010. január 19., kedd

Aktuális helyzetjelentés: még mindig beteg vagyok. A torkom újból és újból begyullad, baromira unom. Az érdekes az, hogy itt nem vizsgálják ki, hogy esetleg h1n1-t kaptam-e el. (Minden tünetét teljesítettem) Ezt nekem kellene külön kérnem? Mondjuk valahol teljesen mindegy, ugyanúgy ki kellene már belőle gyógyulni. Viszont a szállodában is lassan végigmegy mindenkin és szerintem egymást fertőzzük meg oda-vissza.
Ez viszont most a kisebb gond. Zsolti november óta taxisként dolgozik az éjszakában és pár napja megtámadta egy részeg osztrák. Csak azért mert külföldi és mert nem adott neki jobb árat. Zsolti bal kézzel próbált kormányozni, a jobb kezével meg védekezett az ütések ellen, ami el is törött. Majd egy fal fogta meg a kocsit. Szerencsére nagyobb baja nem történt, és a rendőrség a tettest is elfogta. Pénteken kiderül, hogy meg kell-e műteni, mert elég csúnyán törött a csont. Szorítsatok légyszi, hogy ne kelljen. Azt hittem 2010 csak jobb lehet az előzőnél, hát tévedtem. Mindig van rosszabb.
Csak a kuttyomnak ne legyen semmi baja, akkor hülyét kapok esküszöm. Most a nagy sétától fáradtan és elégedetten horkol mellettem. Ez ami felvidít :)
Talán valamikor varrok is.....

8 megjegyzés:

Barbi írta...

Ó, ti szegények! Annyira sajnálom! Jobbulást! Ez olyan rémes, hogy az ember már a munkáját sem végezheti rendben. :(

vadcic írta...

Jobbulást minden téren.
Egyébként itt sem vizsgálják,hogy konkrétan H1N1-es vagy e.
Ha vissza is tudnak fertőzni,akkor az nem az lesz,ha már egyszer elkaptad az influenzát,újra nem lehet-elvileg.
Csak kitartást tudok kívánni!

Mici írta...

Én valahol elakadtam, nem tudtam a taxizásról. Hogyhogy? Vagy csak mellékesként? Mindegy is, nagyon sajnálom ami történt vele. Ez a tavalyi műtét után biztosan nem hiányzott egyikőtöknek sem. És gondolom így a munkából is kiesett. Hát Csigi! Én nagyon szorítok érte, értetek!!!

Ducika Ducila írta...

Te jó ég! Nem semmi! Sok erőt kívánok nektek és kitartást!
A torokgyuszihoz pedig: 4 szuper erős antibiotikum kúrám volt tavaly jan-május között. A kisfiunk elkezdte az ovit és én, az ápolószemélyzet elkaptam rendre mindent.
A lényeg. Baromira meguntam a torok/mandulagyuszikat, a kemikáliákat és a némaságot,felkerestem hát egy természetgyógyászt, aki azt ajánlotta, hogy most és azonnal kezdjek el olajfalevél-kivonatot szedni, napi 2X2pipettányit. Van kapszula is az Ökonetnél, az is nagyon tutti. Ez természetes antibiotikum, antibakteriális és antivirális hatása van. Aztán megtudtam, hogy a mandula/torokgyulladás az újorvoslás szerint "falat-konfliktus" jele, azaz van valami, amit nem tud az ember lenyelni. Van valami, amit az ember nem tud megszerezni, mondjuk egy ingatlanközvetítőnél egy jó üzlet, vagy nőknél akár attól is lehet, ha nem akarnak babát, vagy éppen akarnak és a menzesz után bedurran a torok. A menzesz megadja a választ a léleknek, hogy várandós-e, vagy sem és a szervezet lereagálja a lelkistresszt egy kis gyulladással. Ez bővebb sokkal, nagyon összetömörítettem a lényeget. Nem tudom, hogy hiszel-e az újorvoslásban, vagy akár a természetgyógyászatban, ha esetleg nem, akkor elnézést kérek, hogy fárasztottalak vele.
Az viszont bizti, hogy az olajfalevél nagyon sokat segít. Amerikából lehet rendelni az Ökoneten keresztül, kb 5000Ft, de nekem ez "több gyulladásra" is elég volt, és előtte az antibiotikumból 5napi adag volt 6500Ft!!! (Nem Ökonet reklámfelület vagyok, csak nekem ezzel van tapasztalatom.)
Jobbulást kívánok!

Csigi írta...

Köszi lányok!
Ducika Ducila, köszi a tanácsot, utána fogok nézni :)

Ducika Ducila írta...

Igazán nincs mit:-) Remélem, hogy nálad is beválik. (Az olajfalevél csepptől ne lepődj meg, ha észrevétlenül ledobsz pár kilót.)

Csigi írta...

Oh, akkor még jobban kell :))

Zsuzska írta...

énisénisénis!!!!! de nekem nem is fáj a torkom...
Csigi, beszélünk?