2010. január 5., kedd

Kolleganők...brrrrr....:(

 Most füstölögnöm kell,kiereszteni a gőzt.....nem nagy dolog,de mégis az....
A másfél hét alatt,amíg itthon lehettem,cseppet sem hiányoztak a munkahelyi nők.
Még Karácsony előtt érdeklődtem csendesen,hogy a kollegám könyvéből,amibe rajzoltam,mikor kaphatom meg a tiszteletpéldányomat. Kerek szemekkel visszakérdezett,hogy még nem kaptad meg?Miért nem voltál erőszakosabb?-
A "drága "  kolleganő,akinek a feladat a kiosztása és csak egy telefon,hogy na,te....gyere már és írd alá és viheted,fütyült erre.Nagggyon,naggyon sok volt a dolga. Kinek nem?
Az előbb telefonáltam neki,hogy lemegyek a könyvért.Azt mondja: ne gyere!
Én: ugyan miért ne?
Végül leesett neki,hogy nem mást,mint a tiszt.példányt kellene odaadnia.
Nagy kegyesen beleegyezett ,hogy lemehetek a könyvért.
Nem voltam bűbáj,de nem ám.Hűvösen viselkedtem.Nem utálatosan,csak távolságtartóan.
Úgy keresgélte,mintha a sok,hű,de nagyon sok munkája közül most azt se tudná,hogy mi is kell nekem.
Jó,vontatottan keresgélte....
Papír-Csak egy szignó is elég -szólt rám.
-Tudom,csak ott volt a kezed.-válaszoltam.
Most az egyszer nem mondtam,hogy köszönöm,mert ugyan mi a szöszt köszönjek meg,amikor ezt szerettem volna ajándékba a férjemnek,csak a nőt ez cseppet sem érdekelte,hogy már kézhez kellett volna kapnunk.

Azt kell tudni erről a nőciről,hogy fél éve van nálunk,de kezdetektől úgy viselkedik,mintha már ezer éve itt dolgozna.Szívességet tenne mindenkinek....Ehhhhh!Az ilyen típusú emberektől idegbajt kapok.És többeket szépen bedarált a stílusával,legalább,mintha ő lenne az igazgatóhelyettes.Röhej....

4 megjegyzés:

nöné írta...

Most, hogy kiírtad Magadból, szálljon messzira a mérged, és sz@rd le magas ívben! Vannak ilyen "ki vagyok, én vagyok" emberkék, sajnos.

Mammka írta...

:) Megfogadom a tanácsot.:)

Náncsi írta...

Mé nem csaptál a kezire:)) nehéz az ilyen eberekkel, mondjuk.. nem szép dolog, de engem, ha nagyon felcsesznek ilyen akivagyokatenéked tipusú emberek, külön élvezettel fordítom be őket:DDD

Mammka írta...

Náncsi: gyere be velem egyszer-kétszer a múzeumba,kérlek!:)
És azt hogy csinálod,hogy "befordítod őket"???Tanítsál egy kicsit!