2010. február 24., szerda

Düh

Ma ANNYIRA megbántottak, és felháborítottak, feldühítettek, hogy tele vagyok agrasszióval, dühvel.
Nem írom le a részleteket a családom kedvéért. Csak annyit, hogy most szét tudnám verni puszta kézzel a számítógépet... Most érzem csak, amit azok, akik szétverik a gépüket. (Persze egyáltalán nem a technikára vagyok dühös, csak most ez lenne kéznél, de jöhetne a konyhaasztal, vagy szék is... ) Szerencsére nem vagyok ilyen ember, megyek és legnyugtatom magam hímzéssel, kötéssel, vagy ami jön, és értelmesebb. Vagy lehet, hogy most kellene húst kloffolnom (extra vékony lenne a rántotthús)...

7 megjegyzés:

Mici írta...

Na és akkor én mennék is Hozzád kajcsizni, mert imádom az extravékony rántotthúst. Anyukám mindig olyat csinált. Na most lebukott... De jobb, hogy a húst verte, mert úgy legalább megettem. :DDD
Remélem azért nem olyan nagy a baj! És hogy már ki is varrtad magadból!

Anice kötős blogja írta...

Remélem nem én voltam a szűkszavú mélemmel. Csak kutyafuttában voltam a gépnél, a zsozsó egy kisördög és még kaja se volt sehol.. a vékony rántotthúst az én is kajálom, de mit nem mostanában, sajnos.

P. írta...

Hallgattál rám! Remélem most már jobban vagy, hogy írtál ide.
Sajnálom, hogy nem lehettem melletted, de... rossz vége lett volna és így is annyira zavaros minden. Azok a szavak még így is olyanok voltak mint a mérgezett dárdahegyek... ;(
Pusz.

Mammka írta...

Valahol azt olvastam,hogy ilyenkor ajánlott kel tésztát dagasztani és gyúrni,és jól odacsapkodni az asztalhoz.
Jól tetted,hogy kiírtad!!!!
....ar az élet sokszor....:( De sokan szeretnek Téged!

Mammka írta...

...kelt tésztát....

Csigi írta...

:( nagyon sajnálom, hogy megbántottak.
Menj valahová ahol nem hall senki és ordíts jó hangosan. Nekem ez segít :) A gép szétverése nem jó módszer, ugyebár tapasztalatból tudom. Sajnos drága következményei vannak.
Küldjük feléd a pozitív energiákat, hogy hamar megenyhülj.
Pusszancs

Fércművek írta...

Úgy sajnálom. Főleg, mert már azt szeretném, hogy sok szépet és jót halljak felőletek. Reménykedek, hogy mihamarabb így legyen.