2010. március 19., péntek

Betegségek és ehhez kapcsolódó minden....

Éppen azon gondolkoztam,hogy megnézem a blogot és ledöbbentem,amiket írtatok!!!! Mindkettő bejegyzés hasonlókról szól,amiket átéltem már többször,sajnos főleg rossz élményeket és ritkán a meghatókat.Most újra belekerültem az eüg.rendszerébe, labirintusába sajnos,mert beteg lettem.
Ezügyben találkoztam nagyon emberi orvossal és több ügyem van,lesz egy remek szakorvossal, akire nem mondhatok rosszat, mégis bennem rossz érzés  van, mert érzem,tapasztalom,hogy csak egy vagyok a sok közül a futószalagon,és szinte nem is ember,hanem egy darab beteg,akit meg kell gyógyítani. Nem tudom,hogy érthetően írom-e le a vívódásomat?
Úgy találkoztam ezzel a két orvossal,hogy beteg lettem és sürgős volt egy vizsgálat.Több doki összeállt és nyitottak egy magánrendelőt- emellett a kórházban gályáznak.A magánba kellett mennem először,mert mire végére értem volna a mai eüg.rendszerben a vizsgálatoknak,addigra.....Szóval én most már a kórházi részre értem -mert olyan beavatkozások lesznek,amiket csak ott lehet elvégezni--,és  a magánban is dolgozó doki vizsgál,kezel,műt és bár három gyereket megszültem ,meg egyebek,de mai napig nem tudom megszokni a kiszolgáltatottságot.Jól esne egy kis emberi gesztus,de tudom,hogy túl sokat várok....Épp ezen morfondíroztam,hiszen ez egy zsákutca: adva van egy beteg, egy  nő,és adva van egy doki,aki valószínűleg már elfáradt a robotba,vagy nem is tudom.....érzésnek egy szikráját sem tapasztalom nála, csak a szaktudást-remélem. Viszont azt is tudom,hogy kiégnek a dokik,a nővérek egy idő után. Ha beleadják az érzéseiket,akkor összeroppannak. Borzasztó ez!.....
VISZONT én még meg tudom védeni magamat,ha kell. De az öregek és a gyerekek nem. Teljes szívemből egyetértek, hogy őket naponta kell látogatni a hozzátartozóknak, csak úgy elviselhető az egész.....Még úgy is nehezen.....Végigcsináltam már néhányszor és fogom is....de most én vagyok a soron....:(

7 megjegyzés:

Fércművek írta...

Remélem azért hamar túl leszel rajta.

Barbi írta...

Sajnálom Mammka, hogy beteg vagy és itt kellett megtudnom. Sokat gondolok Rád!

Mammka írta...

Köszönöm!nem akartam nyavalyogni...:)aztán mégis le kellett írnom a szorongásomat...Bár meglepően bátran nézek a dolgok elé.

P. írta...

Bátorság, hit, szeretet. Ha ez a három dolog meg van akkor baj nem lehet. Bátor vagy! (Írtad is). Hinned kell az orvosodban. A leírtak után nehéz, de a hinni sosem könnyű. Bár nem tudom, hogy vallásos vagy-e, de Isten mindig melletted van. A szeretetet pedig a család, a barátok és természetesen mi biztosítjuk neked. Mielőbbi gyógyulást kívánok!

Mammka írta...

Kedves P.!
Nagyon kedves vagy,hogy írtál,köszönöm!Végigkísértem a te bejegyzéseidet, és a válaszokat is. Szerettem volna én is írni neked,aztán addig fogalmaztam a mondatokat,míg nem lettek leírva.......Barbival leveleztünk ....
Igen,hiszek Istenben,és tudom,hogy Ő ott lesz most is a műtőben,ahogy most is itt van az életemben....
Köszönöm a ti szerető törődéseteket is!

Csigi írta...

Mielőbb gyógyulj meg!

csutkailda írta...

Éreztem, hogy baj van.......mielőbbi gyógyulást Neked!