2010. június 11., péntek

Brazil szappanopera újabb része

Hát nem kevés idő telt el az utolsó nyavalygásom óta, de legalább pozitív változásokról is tudok beszámolni, de a tüske még bennem van.
A Munkaügyi Bíróság már lassan a második lakhelyemmé változik, a Munkaügyi Központtal együtt.
Hiánypótlások, beadvány, fellebbezés, személyes exmunkahelyi vizit (exkolleganő már szinte szirupossan nyálas volt a kedvességtől, majdnem elhánytam magam ettől, bevallom)után végre megtörtént a CSODA és megkaptam posti úton, szerdán a helyesen kitöltött papírom. Felismerést nyert nagytudású kolleganőbe, hogy tán az , hogy ő nem ismeri a törvényeket ,fogalmakat,dolgokat , az nem jelenti azt , hogy nem léteznek. Bizonyára valaki felvilágosította, hogy jobban jár azzal ,ha beírja , hogy "rendkívüli felmondás a dolgozó részéről", mint egy munkaügyi perrel. És nem utolsó sorban olcsóbb megoldás is:)A Munkaügyi Bíróságon kártérítés jogcímen "sok-sok" pénzt kérhettem volna ,azért amiért 90 napig nem kaphattam volna járadékot az exkolleganő konoksága, butasága vagy szerintem szemétsége miatt.
Bizony gazdag ember leszek, dől a lé, vagyis megkapom visszamenőlegessen az álláskeresési járadékom. Kis haladás, de mint tudjuk ,lassan járj........
Elmaradt bérem behajtása ott tart most, hogy május 24-től lejárt az ellenvetési időszak, és nem érkezett be ellenvetés addig, de május 28-án igen, ami tudjuk határidő utáni ellenvetés , annyit ér, mint halott embernek a csók.
A beadványban nem ismerik el a felmentési időre járó bért, a végkielégítést és valami nagyon okos bérszámfejtés következményeként megjelöltek egy nevetséges összeget, de ez tulajdonképpen már csak a butaságukat támasztja alá. Most türelmesen várom, hogy mikor lesz az első tárgyalás, amit még az itélkezési szünet előtt megejtenek.
Állásokat pályázok meg , de nem kapkodnak utánam. Ha őszintén meggondolom, nem is bánom , kell egy kis pihenés , kell egy kis feltöltödés, és kell egy kis idő amíg újra képes leszek hinni magamba, másokba.
És a legvégére tartogattam a happy end mondatot:
A FÉRJEM TALÁLT MUNKÁT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

folyt köv .

7 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Hát Csandi, nagyon nem irigyellek! Nagyon sok eröt, kitartást kívánok Neked - bár látom, nem vagy az a feladós tipus, ami nagyon jó!!! A férjednek pedig hatalmas gratula a munkájához!!!

Sziranszki írta...

Én is örülök, hogy legalább egy munka sikerült! További kitartást, sok erőt kívánok Neked a bírósági hercehurcához, álláskereséshez!

Mammka írta...

A vége: SZUPER!!!!!!
A többi :eléggé rémálom,de nagyon ügyes vagy!!!!!!Ne is hagyd magad!!!!!Szurkolok!

H. Mária írta...

Bizony a legjobb hírt hagytad utoljára. :) Ez valóban jó hír.:)

Gabi írta...

Örök túlélő vagy!!!!

Zsuzsi írta...

Mélységesen együtt érzek veled, erőt kitartást kívánok-neked is magamnak is!Én a napokban könyörgöm, hogy a kilépő papírjaimon szerepeljen a rendkívüli felmondás.Bár én egy huszárvágással beljebb vagyok mert sikerült velük aláiratnom a rendkívülimet.De 3 évig nem bírnám a pert azt tuti.Amúgy nekem van csak olyan érzésem hogy az emberrel mindent megtehet a munkaadója?Utána meg ha valami nem frankó akkor nekem mindenről tanút, igazolást papírokat kell benyújtanom?

Csandi írta...

Szégyen és gyalázat, de csak most olvastam a hozzászólásod Zsuzsi:(
Úgy tűnik neked is pontosan olyan érzéseid vannak, mint nekem. Én már nem csak a volt munkáltatóra vagyok kiakadva,hanem lassan mindenkire és mindenre, ami a "munkaügyi" szóval kapcsolatos. De nem adom fel,ha harc,hát legyen harc! Kitartást tudok én is csak kívánni Neked, és persze magamnak is!