2010. szeptember 25., szombat

Eltelt a nyár....

és nem nyavalyogtam, mert nem volt miről.
Az ügyem szép lassan csordogál vagy szép lassan inkább állóvízzé fog nőni?
Júliusba voltam a Munkaügyi Bíróságon, ahol megtudtam, hogy a volt munkáltatóm fellebbezett a beadványom ellen , mivel nem ismerték el az igényem a végkielégítésre, a felmentési időre járó béremet, semmi mást nem akarnak kifizetni nekem , mint az elmaradt munkabérem.
Igaz csak azt felejtették el, hogy van egy bizonyos határidő, amíg fellebbezhetnek.Ez a fellebbezésük csak arra volt jó, hogy újabb 30 napot álljon az ügyem és belelépjünk az ítélkezési szünetbe. És arra volt jó még, hogy jót kacaghassak a beadvány kinézetén, és szövegén, bár ha jobban belegondolok, inkább siralmas volt a látvány ,mint mulatságos.
De mindennek egyszer véget kell érnie , és bizony a nyárnak is és az ítélkezési szünetnek is vége lett.
A lényeg az, hogy kezembe van a "pöcsétes papír" és mehetek végre a végrehajtóhoz , hogy elvégezze munkáját.
Az mondjuk más kérdés, hogy nem tudom, miből fogják a bérem behajtani, de őszinte legyek, nem is érdekel, csak a pénzemhez hozzájussak, bár mi áron..............
Sok mindent nem értek, -de majd egyszer , ha nagy leszek talán megfogom érteni- hogyan működhet úgy egy cég, hogy több milliós adótartozása van , hogy legalább 15-20 végrehajtásra kiadott béres ügye van? Hogy lehet, hogy a mai napig bejárnak az emberek a munkahelyükre úgy, hogy márciusig van a bérük rendezve?? Hogy lehet egy embert annyira félre ismerni, mint amennyire én félre ismertem az ex-főnököm??
Azért azt bevallom , hogy nem töprengek napokat a kérdéseimre a helyes válaszokon, más dolgok valahogy jobban lekötnek ..hála.

1 megjegyzés:

Mammka írta...

Szomorú ez nagyon,DE csodállak a kitartásodért!!!!!Mi MÉG kaptunk eddig fizetést,de a mostani már megint kérdéses.:(