2011. január 25., kedd

Enyhe kifejezés, hogy pipa vagyok...

most inkább "megapipa vagyok"
Bizonyára emlékeztek az utóbbi írásaim egyikébe írtam, hogy meg van a pecsétes papírom és várom, hogy valami történjék már. Történt....
Végrehajtóhoz került az ügyem és bejegyzésre került a nevem a volt cégem egyik iparterületének tulajdonlapjára, nem kis kalandok árán (erről majd talán egyszer írok) És nem ettől vagyok ideges vagyis "megapipa" Hanem attól amit ma megéltem ........
Kaptam egy levelet a végrehajtótól , melyben ecseteli, hogy megpróbálta a lehetetlen kiment a volt cégem telephelyére foglalási szándékkal- persze sikertelenül- és ez az ő életéből kerek 8 percet vett el a jegyzőkönyv szerint !!!!!!!!!!!!! Mit lehet 8 perc alatt egy hivatalos foglalási ügyben intézni??????
Nekem a levél felvétele a postán 6 perc volt és ez csak egy levél átvétel ....
Nekem már itt elkezdett a pupám felmenni, na de , ami a levél végén van....
A megjegyzés rovatban találtam egy mondatot, mely szerint az excégem felszámolását egy pesti cég megkezdte...
És?????
Ettől aztán nagyon boldog vagyok, csak nem tudom nekem mi a további teendőm......
Mondja már meg valaki, hogy miért kell az embert még ilyenekkel kínozni, miért nem lehet oda biggyeszteni, hogy : Te marha aki a pénzed után futsz, még ezt és ezt keresd meg, és ezt és ezt tedd még meg! Vagy csak ülj és várj minden megy a maga útján és pár évezred és a pénzed is megkapod...Vagy úgy gondolják, hogy az átlag magyar ember jogot tanul és perfekt munkajogból, behajtási teendőkből és mindent tud a végrehajtás ügymentéről ??
Na mindegy "megapipa" vagyok és utálom megint ez egész ügyet , ami lassan egy éve zajlik és még mindig nem látom az alagút végét.............
Na de nem adom fel.....

Nincsenek megjegyzések: