2011. március 8., kedd

És vannak még csodák, vagy igazság vagy valami olyasmi

Majdnem egy éve, hogy először kiöntöttem a lelkem itt a nyavalygóba arról, hogy miként és miért fogok leszámolni a munkahelyemről. Azóta többször is írtam, arról, hogy hol tart az ügyem.
Mivel újabb fordulat következett be az ügyembe , úgy érzem erről is be kell számolnom, úgy teljes a történetem .
Ma viszont nem nyavalyogni fogok, csak halkan megjegyzem, hogy megtörtént a csoda vagy valami olyasmi.
Bizony megkaptam az elmaradt bérem ...
Igaz nem mindet, mert "kedves" exfőnököm és főnöknőm nem adták le a bírsági végzést , hanem helyette egy saját maguk által kreált bérlapot adtak át a felszámolónak. Persze azon nem szerepelt csak a 3 havi elmaradt bérem, semmi más.....(végkielégítés, elmaradt étkezési bón, felmentési időre járó bér , kártérítés)
Telefon a felszámoló cégnek.....Adat egyeztetés , faxolás, ajánlott levél és talán áprilisban meg lesz a bírósági végzéssel alátámasztott járandóságomnak megfelelő összeg különbözete is.
Még annyit azért leírnék, hogy az szja bevalláshoz szükséges igazolásra be van írva, hogy 0 jövedelmem volt , de 4 hónapnyi jövedelem jóváírást vettem igénybe...............Ügyes vagyok, mi ???
Vagy csak ennyire hülye a volt kolleganő?

3 megjegyzés:

pufiindian írta...

Hát gratulálok, legalább Neked sikerült. Jó hogy nem hagytad Magad !

Zsuzska írta...

Veled együtt örülök és tisztelem a kitartásod!

Barbi írta...

Jó, hogy lassan lezárul az ügyed! Sokat gondoltam Rád!